Til feiring og fest! – Hama Perler

Reklame | Rito Hobby

 

Man kan si hva man vil, men HAMA PERLER er da utrolig gøy?? Om du er 5 eller 50 år spiller ingen roller, hvis noe syns du er nerd eller tåpelig, vel så er det det me er – En ting er sikkert og det er at eg storkoser meg, kunne ikkje brydd meg mindre om hva andre måtte mene. Til stadighet popper det opp både gode og morsomme ideér! Ja som disse champagneflaskene! Stilig syns eg, og disse kan du bruke til så mangt: Skal du ha fest? Vel, det er vel ingen fest uten champis? Vel hos oss blir det det, men sånn ellers funker det. Hva med en pinne som dette sammen med flotte blomster? Ikkje sant? Joda, dette kan så absolutt både være gøy og dekorativt.

 

Alt eg bruker av Hama perler og brett får eg fra RITO HOBBY. Eg bestemmer hva og hvor mye eg ønsker å perle, er helt fri på det.

 

 

 

La meg gi deg noen tips og gode råd for vellykket champagneflasker:

 

Først perler du dem, selvfølgelig. Prøv deg frem med farger, bruk flere nyanser i samme farge for å få litt dybdefølelse, hvis ikkje blir de helt “flate”. Gå litt på avstand og mys på de, da får du en følelse av om de ble riktig. Selve flaskene er perlet med HAMA MIDI

 

 

 

 

Lim så en blomsterpinne på baksiden slik (Mine pinner er 50 cm). Lim den høyt opp på flaska slik at ikkje selve flasken vil få mulighet til å bøye seg bakover. Ta først lim på flaska, legg pinnen i limstripa og så tar du lim over pinnen. Til dette bruker en kun limpistol.

 

 

 

 

Der etter maler eg over når det er tørt. Nei nei, det blir ikkje vakkert, men pinnen blir mer usynlig 😀
Eg malte med
PLUS Color 😀 Den malingen bruker eg til alt nesten 😀

 

 

 

 

Sååå skal eg pynte litt på forsiden: Eg valgte å bruke glitter, hvem liker ikkje glitter liksom?? Bruker maskeringstape og taper opp slik at det ikkje blir glitter over alt. Her valgte eg å bruke sånn “leppestift” lim,
blir mindre kliss da

 

 

 

 

Ble ganske så pent og nå glittrer de litt når lyset treffer, du vet? Detaljer….ofte er det detaljene som tar litt tid, men det ER verdt det! Hvis det er tomt i glitterskuffa de finner du masse flott HER INNE – Du er herved advart hehe

Når limen under glitteret er ca tørt tar eg flaskene med meg ut å sprayer de litt med blank lakk,
da “setter” glitteret seg litt, men uansett hva du gjør vil det alltid drysse litt.

 

 

 

 

Teksten på flaskene har eg perlet med HAMA MINI og hver bokstav har eg limt på med vanlig Karlson Lim 😀 Husk å plukk med deg noen Mini Bretter om du klikker hjem litt miniperler.

 

 

 

 

Til slutt så pakker du hver flaske inn i cellofan og pynter med sløyfer etc. Dekorativ, lekkert og for seg gjort, laget kun av noen “skarve” perler, kall meg gjerne nerd, men det er eg som KOoOSER meg *humrer*

 

Gjett ka eg skal nå?
Joooo nå, nå har eg flere perlebrett som skal fylles av de herligste farger og figurer, ute skinner sola og dagen kan neppe bli noe bedre. Eller, eg skal mekke meg et stort glass med Boba Iskaffe, så er eg i gang 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg