Tjukk eller tynn jakke?

Designet av Sanne Fjalland Knit-Wear

 

Striper? Check
Ribbet struktur? Check
Sist, men ikkje minst? Holst Supersoft! Check!

Eller, egentlig er jakken over strikket i Sanne Fjalland eget garn, et deilig 2-tråds ullgarn. Faktisk syns eg prisen på garnet er helt Ok, slettes ikkje avskrekkende. Men!! Woop Woop, om du vil (Eg vet eg VIL!) så kan denne jakken, akkurat som den nederste Kimono`n i innlegget strikkes i Holst Supersoft ♥ Forresten, alle jakkene i dette innlegget kan du uten problem strikke i Holst Supersoft om det er det du har lyst på. Ellers er det jo alltid gøy
å prøve noe som er for en nytt garn! Snakk om å få seg en deilig og lett jakke 🙂 Noen ganger, eller som oftes,
er det bedre å kle seg lag på lag med ull enn en skikkelig tjukk en.

 

SEA CARDIGAN
Bildet over
Fra 108 cm til 134 cm i overvidde

 

 

 

 

 

Designet av Sanne Fjalland Knit-Wear

 

Veldig enkel og Veldig lekker ♥

 

SANDSTONE CARDIGAN
Fra 103 cm til 136 cm i overvidde

 

 

 

 

 

Designet av Sanne Fjalland Knit-Wear

 

Strikkejakke med lommer er gøy!

 

MARIGOLD
Fra 107 cm til123 cm i overvidde

 

 

 

 

 

Designet av Sanne Fjalland Knit-Wear

 

Her trengs det litt tålmodighet, eller kanskje det holder med en laaang serie? GOT f.eks?
Kan virkelig anbefales og eg vurderer faktisk å se den en gang til…

 

ASA KIMONO
Fra 116 cm til 147 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Lurer litt på HVA som har skjedd i stua i natt??

 

 

Hmm Når eg sto opp satt Milo (<—Katta!) ute på terrassen og ville inn, mistenker da at Ali “kastet” han ut? Hmm da lurere eg på noe annet…Hvorfor ble det ikkje kostet opp? En ting var om terrassedøra var åpen, for da kunne jo Milo bare ha stukket av selv etter udåden og ingen hadde sett det før eg sto opp, men han klarer ikkje lukke døra selv…Tja, dette er pr nu dagens mysterium, får nok et svar i løpet av dagen. Milo ligger nå forøvrig her ⇓

 

 

 

 

Ganske bedagelig anlagt den katta der han ruller rundt i alpakkateppet sitt ♥

Anyway! Eg er klar for en søndag som skal bli lat! Skal lage meg litt frokost og sette meg på Hobbyrommet og bare kose meg. Er snart klar for neste steg på skulpturen min, den er ganske hard nå, men trooor eg skal ta noen lag til før eg starter med gipsen. I denne avisprosessen er tørketiden sååå lang, det går i det minste kjappere når eg starter med gips 🙂 Blir nok litt diverse perlerier også.

 

 

 

KOS DEG
OG NYT DAGEN

 

 

Det foregår en StrikkeThriller på nett, maske for maske faktisk! Vil prosjektet bli ferdig eller ei? Ja DET er spørsmålet! Stikk innom HER -Bli med å hei frem en kul strikkegave!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg