Tøffe Detaljer – Flott Resultat!

Designet av Jennifer Beale

 

Her vil du få litt av hvert i et og samme prosjekt og alle vet jo at forandring fryder?
Jepp, eg tror nok du vil få dekket noen behov ved å strikke denne toppen 🙂

Du starter oppe, strikke yoke`en sidelengs før du koooser deg med deilig mønster og flere farger
før du frezer nedover magen og avslutter! VOLÀ! Lekkert må eg si!

 

 

Designet av Jennifer Beale

 

Strikkes i TYNT garn! Me snakker 400 m/ 100 gr og pinne nr 2,75 mm
Orginalt strikkes den i DETTE Deilige garnet!

 

 

VOY`s BEACH
Bildene over
Fra 84 cm til 114 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

Jøss! I dag var me hjemme tidlig fra handling og det var så herlig! Vanligvis blir gjerne klokka både 4 og 5 før ting er på plass, men i dag ramlet me inn med varene litt over kl 14 – MYE fredag igjen! Da hadde me jo starte på NoSmoke i Hillevåg, innom mor mi, handling på Rema, Kiwi, Gartneriet og så tilbake til mor mi – Sallan me var effektive! 🙂 Som vanlig så koset eg meg på NoSmoke for det er så mye GODT haha Snuser på en ny “Damper” og tror eg skal kjøpe meg en når skattepengene kommer neste måned *ler* Men du? Det må eg si, bor du her i distriktet og damper så kan eg virkelig anbefale NoSmoke i Hillevåg! Ikkje bare har de mye godt, men de VET hva de driver meg og de som jobber der er utrolig hyggelige og kjekke!! 

Nå har Ali inntatt kokkerollen på kjøkkenet og eg er ganske snart klar for en dusj! Ja det må enten blir det eller en kwil, og kwil vil eg helst ikkje kaste fredagen bort på! DibHassan er på vei hjem, han har vært mange timer i TrampolineParken og garantert hatt det morsomt!! Måtte le, han ringte da me var ute for han trengt Godkjenning fra oss foreldre for å få lov å hoppe hehe Han er under 18 og da var det noe med forsikring etc som me måtte “godkjenne“. Fikk akkurat melding om at han var på bussen og armer og bein var heldigvis like hele! Han har i grunnen hoppet siden han var liten, men vettu? Her for en ca 5-6  år siden hoppet de hos naboen her, Dib skulle hoppe litt forsiktig med lillesøsteren til kameraten og POFF så knakk hun søren meg begge beina!! Snakk om uheldig! Det ble mange uker, ja nesten hele sommeren med gips fra hofta og ned på begge beina!

Jaja nå tror eg bare eg hopper i dusjen så satser eg på GOT og strikking resten av dagen og kwelle!

 

 

 

 

KOS DEG!!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei HelgeKlar Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg