TØFT! – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Emma Galati

 

Ikkje bare var disse her skikkelig tøffe, men de strikkes i litt halvtjukt garn (ca 100 m/ 50 gr) og underveis så skal du bare mister en del masker – Så ja, dette går nok kjapt 😀 *ler* Likte de veldig godt
og eg ville hatt de akkurat som på bildet!!

Strikker du de i ensfarget vil eg tro de havner i andre enden på skala`n og blir lekre 🙂

 

 

 

Designet av Emma Galati

 

Hanskene kommer i en størrelse, men det er instrukser i oppskriften på hvordan du kan gjøre de større eller mindre 🙂 Dette er virkelig en potensiell Julegave, eller julegavER 😀

 

POSSESSED PRINTER MITTS
Bildene over
En størrelse, men veiledning tilhvordan strikke større/mindre
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Selv om eg våknet stående på gulvet i dag med insane leggkrampe (Ja eg skal til legen på torsdag og skal nevne dette plagsomme fenomenent hehe) så har morningen vært ganske bra. Fikk koselig mail fra Rito Hobby med meget gode tall etter Instagram Take Over`n i helga! Eg har jo naturligvis vært veldig spent på om det eg gjorde var bra i det hele tatt. Men ja, eg kan vel si meg meget fornøyd med å ha høynet besøket på Instagrammen deres med 191% og at 66% klikket seg videre inn på nettbutikken? Eg har jo egentlig bare lekt meg, men det er kjekt med gode resultat og det er stas å få skryt for at man tar gode bilder – Å si noe annet er jo renspikka løgn.
Det morsomme er jo at alle bildene eg tar er KUN med mobilen! Takk og pris for at mobiltelefonene for tiden er magiske på feltet, i allefall noen ♥

Tja, i dag skal eg ta meg en hviledag! Eneste eg MÅ gjøre i løpet av dagen er å sile ingefæren eg kokte i går, ellers? Skal bare surre på Hobbyrommet, kanskje eg nå kan ta meg tid til skulpturen min? Mange har lurt på hvor den har blitt av, skjønner jo det, men det har vært litt perler i det siste. Den er neeesten klar for maling, “problemet” er jo at eg falt for fristelsen med å “kle” mer av skulturen inn i leire….Skal bare fullføre det så blir det maling.
Har jo også fått i hus alle knappenålene som skal brukes, så alt er på plass 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Forstår godt Rito Hobby var fornøyd. Du er en meget dyktig og fantasifull formidler. 🥰

Siste innlegg