TØFT!

Designet av Lori Versaci

Akkurat passe stort nok prosjekt til å f.eks lære Intarsia 🙂 Helt perfekt og skikkelig kjekt så hopp i det og du vil sitte inne med en teknikk som du kan bruke til MYE gøy – eg lover! Eg har virkelig fått brukt teknikken til mye kjekt! Har min 3.jakke med denne teknikken på pinnene og nå snart kommer den frem igjen 🙂 

STEPWISE MITTS
Bildet over
One Size

Hvis du vil ha oppskriften på votten over Gratis, da trenger du kun å kjøpe sjalet som er i samme serie 🙂 Altså, kjøp DETTE SJALET og få votteoppskriften gratis! Tilbudet gjelder frem til 3.februar

 

* * * *


I formiddag kjørte eg en tur til mor mi, tok med meg strikkeveska 🙂 Var først på Kiwi, Apoteket og MesterGrønn for mor mi og så landet eg i sofaen hennes. Hun var helt i ekstase da hun fikk den store garnpakken! Eg hadde bestilt og ordnet for henne så nå har hun strikketøy i flere måneder for det er teppe på gang! Hun strikket et digert pledd til seg selv for et par år siden og nå er det er til 🙂

Eg er halvveis i raglanøkingen så eg satser på å få det i havn i kwell og prøve genseren på Dib før han legger seg, hvis ikkje må eg vente til i morgen ettermiddag når han kommer hjem. Tro denne genseren går kjapt, utrolig deilig strikketøy og det går superfort! Digge Di Digg!

Var også en tur på posten å hentet pakke til Dib, JuHuuu nå er det nye flotte røde sparringsutstyret i hus! Neste gang bestilles det blått og da er han klar til alle konkurranser som måtte poppe opp 🙂 SÅ GØY!

 

KOS DEG OG HA EN
SUPER KWELL

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg