Trenger du 1 kilo Finull?

 

Da var det Finulla mi som må vike for plassen til fordel for nytt garn! Trøster meg med at Husfliden ikkje skal noe sted og de har Finull som venter på meg OM eg skulle trenge 🙂 Dvs at eg har ca 1 kg (1090 gram) til salgs til den som måtte ønske en pakke i posten

 

 

 

 

Dette er hele nøster, ett av nøstene er Novita og ett annet er Røros lammeull, ellers er det Finull

 

 

 

 

Dette er nesten hele nøster, men tatt litt av 🙂 Det får bli første mann til mølla prinsippet 🙂
send meg en SMS (93899225) eller en mail(vibekenajem@gmail) Hvis me er “venner”
går det fint på messenger også 🙂

 

 

Pris?

500 kr + 135 til Norgespakke

SOLGT!

 

 

Nå MÅ eg strikke litt før eg leger meg!

 

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg