Trenger du ei ny Blokkematte?

Reklame | Rito Hobby

 

Tenkte bare å fortelle noe kjekt før eg smyger meg under dynene snart! Hvis du trenger ei ny, eller flere blokkematter bør du benytte deg av muligheten hos RITO HOBBY nå! Alle er jo glad i tilbud, extra kjekt på noe man likevel trenger. Eg har fortalt om disse ensfarga blokkemattene før og nå begynner min å bli noen år,
men eg tror det er umulig å slite den ut 🙂

Extra fint med ensfarget fordi det er fint å ta bilder spesielt av sjal mens det er til blokking.

 

 

 

 

Det er ikkje så ofte eg strikker sjal, men hele matta består av 9 kvadrat og det er oftere eg bruke bare 1 om gangen. Kjapt og enkelt når du driver med småstrikk 🙂 Ellers blokker eg det meste av det eg strikker,
kunne ikkje klart meg uten.

 

Ved bruk av Rabattkoden BM42NO frem t.o.m søndag 23/1 får du En slik Blokkematte til kr 149,- Jepp, det er billig 🙂 Sånn *Klapser med hendene* rett og slett bare et godt tips fra MOI 🙂 Nå skal eg ta på meg pysjen
og snart finne senga, tro om vaksine 3 som eg fikk kl 18:00 gjør meg sååå vanvittig trøtt?

 

 

NATTINATTI
OG SOVE GODT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg