Trenger du et Babyteppe?

Designet av Triona Murphy

 

Det første eg vurdere som strikkegave til en ny verdensborger er et Babyteppe ♥ Hvis ikkje allerede hele bestemorgjengen har planlagt det er det det eg strikker, fordi: Selv om et babytepper ofte er lite selv om det “passer” som ny gave er det likevel noe som kan følge deg lenge, og ikkje minst kan det gå i arv. Eg har enda det første teppet eg strikket til Amira mens eg var gravid med henne. Så en dag blir det kanskje tatt i bruk igjen. De siste babyteppene eg strikket valgte eg å strikke store, ja sånn ca 125 cm X 125 cm, og de teppene brukes enda selv om ungene har blitt store. Det er blitt et koseteppet som tas frem når det skal koses foran tv`n 🙂

 

 

 

Designet av Triona Murphy

 

Dette teppet likte eg veldig godt, rent og pent 🙂 Blir nok å lagre dette også,
vet jo aldri når behovet skulle melde seg 🙂

 

DREAMS OF GRANADA BLANKET
Bildet over
3 størrelser
81 cm X 81 cm
97 cm X 97 cm
112 cm X 112 cm

 

 

* * * *

 

 

Har ikkje helt bestemt meg; skal eg tillate meg å kjenne på at eg er dønn sliten, eller skal eg bære ut alt av boss
og ryddet siste rest som havnet i gangen i går før eg bare nyter dagen? I dag våknet eg i halv 6 tiden og var skamtrøtt, fikk ikkje sove igjen, sto opp og gikk rett inn i Dib sin seng (han sover borte) og Amira vekket meg kl 11! Eg var vrak da eg våknet, men kjenner at kroppen begynner å komme litt på plass. Uansett får eg ikkje ro i raua før siste rest av rot er borte! Tviler sterkt på at det forsvinner av seg selv, så kanskje eg bare skal ta en halvtime
og få det gjort? Etterpå skal eg finner bilder fra FØR me pusset opp og såååå skal eg kose meg og nyte det fine kjøkkenet, ja for eg syns virkelig det ble BRA!! Eg er veldig fornøyd med egen innsat og vil du se hva eg har bedrevet meg kan du svippe innom Snapchat (vibbedille), siste døgnet ligger i allefall der ennå 🙂

Når eg så er ferdig igjen MÅ eg perle ferdig det som ligger på spisebordet og da tror eg at eg plugger Harm&Hegseth i ørene og bare slappet av 🙂 Blir nok sikkert eg fine lørdag!

 

 

KOS DEG MASSE!

 

 

 

Go`klem fra en ganske sliten Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Da regner jeg med at du har gjort som Kjerringtanker anbefaler og er blitt kvitt søpla.
      Du har stått på noe voldsomt denne uka, så nå fortjener du og slappe av og kose deg.
      Og jeg har fått med meg den siste snappen som viser ett strøkent kjøkken.

      1. Jepp, eg fikk ut av bosset, sveiper over gulvene og fikk bort siste rest på kjøkkenet 🙂 Nå koser eg meg med perler i podcast 🙂

Siste innlegg