Trenger du litt Kjærlighet?

Designet av Heather Kumpf

 

Det blir aldri mangel på det om du har en Teddybjørn ♥ Regner med at de alle fleste er oppvokst med en liten en
i senga?
Den lå å ventet hele dagen på at me skulle legge oss, noen av oss lot den ligge i armkroken hele natta, mens andre la den på gulvet 🙂 Men! Poenget er at en Teddybjørn er noe godt, en du kan snakke til,
den trøster og den koser – Ergo? Alle trenger en Teddybjørn i livet sitt ♥

Hvis du har strikket en Teddybjørn i pelsgarn (eg har!) så vet du gjerne at den veldig fort gang bli noe “blaut”, og litt halvrar i fasongen? Ja, ikkje sant!? Vanskelig å strikke den fast i denne type garn, DERFOR dro eg denne Teddybjørnen inn i bloggen min for den er er GENIAL! At eg aldri har tenkt på dette….!? Nå er jo denne Teddybjørnen heklet, men det har ingenting å si på uttrykket. Først hekler du den i et “standar”garn som holder fasongen og såååå hekler du inn pelsgarnet i maskene på den allerede hekla Teddybjørnen! Genialt, ikkje sant? Da får du en myk og deilig Teddybjørn som holder fasongen i maaange år! Eg lover 😀

 

HEIRLOOM TEDDY BEAR
Bildet over
Str Ca 23 cm sittende

 

 

 

 

 

Designet av Heather Kumpf

 

Umulig å ikkje falle for denne ♥
Eg har alltid syns at en Teddybjørn, eller et annet kosedyr er flott som barselgave (Eller, nyfødtgave da). Har et par eksempler på det, barna er nå store, men kosebamsen lever i beste velgående og sitter tålmodig å venter
i fotenden på senga hver dag 🙂 Det er en gave for livet som i bestefall kan arves i generasjoner.

 

HANG IN THERE BEAR
Str 33 cm liggende

 

 

 

 

Designet av Heather Kumpf

 

Hvis du ikkje er en Teddybjørn`type så har eg herlige Lama på lur,
garantert at den kan gjøre samme nytte.

 

LOUNGING LLAMA
Str 33 cm høy

 

 

 

* * * *

 

 

Jaja da var det jaggu meg fredag, enn så lenge litt overskyet, men det er lovet sol! Før eg helt setter i gang med det eg har planer om skal noen av det eg har plantet inne ut på terrassen! Ja de melonene, chili og “jordbær”tomatene flyttes litt inn og ut alt etter vær og føreforhold. De skal visst helst stå i drivhus, det gjør de forså vidt når de står på innsiden av skyvedørene her. De bader i sol og varme nesten hver dag, men er været og tempen bra, ja så få de stå ute 🙂 Etter hva eg ser inne på Yr.no kan eg nok forvente noen røde jordbær den neste uka! Mange av bæra min er nå blitt store og det er kun fargen som mangler ♥

I dag er planen å bare surre inne på den nye, men dog Uferdige Hobbyrommet! Tanken er å få fylt mer i skuffene, gudene skal vite at eg har mye som skal på plass. Planen er også å TØMME den digre Scrappekofferten! Der er det MYE nips, utstyr og ikkje minst masse lekre ark og papir. Planen er jo at det skal i et sånn avisstativ på veggen, har mye på ruller også og til de burde eg kjøpt Slike Smarte på Ikea….Har skrevet det på lista mi, så…neste gang! Da krevet gavepapir o.l plutselig liten plass, spesielt om eg utnytter smale smullhull hvor eg ikkje kunne hatt noe annet 🙂 Først må eg bare digge til meg en god Rugskive!

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Kjekt å delta i når hobbyrommet ditt blir mer og mer innredet. Gode tips deler du og. 👏 Men nå synes jeg IKEA skal sponse deg, så mye god reklame du gir dem. 🥰

    2. Å den bamsen ..men jeg overlater til de som har greie på å skape slikt prøve. Skal vise innl til min datter😀 har forresten bamsen min på loftet enda, har ikke greid å kaste den…

Siste innlegg