Trenger du påfyll til HobbyStæsjet ditt?

Reklame | Rito Garn&Hobby

Foto: Vibbedille

 

Å ha noe å holde på med er viktig, samme hva det er, alle trenger me noe som er vårt eget! En boble man kan kose seg i uten forstyrrelser fra omverden. Eg har en rimelig stor boble og eg nyter den. Strikking har i mange år vært en stor del av livet mitt, men eg har også alltid hatt det eg liker å kalle bi-hobbyer. Bi-Hobbyen min det siste året har vært Hama Perler!! Tenk å kunne  mixe det? Ja det man liker aller best å surre med? Helt herlig 🙂

Derfor er det jo extra kjekt å Tipse deg om gode tilbud i min egne hobbyer 🙂 Tips til hva du f.eks kan kjøpe til deg selv fra Julenissen i år – Det er jo nesten den viktigste gaven, ikkje det?

Kan jo begynne med noe eg overrasket meg selv med; Bomullsgarnet Infinity Hearts Rose ♥ Eg er jo som du vet ikkje særlig glad i bomullsgarn, men eg er blitt småforelsket i dette! Har mange ideér for hva eg skal strikke, eller…eg har faktisk enda flere planer med heklenåla! Du kan gjør gode varp på enkle nøster eller du kan, som meg, plukke med deg en VINTERPAKKE? Prisen er like bra, men da får du 10 nøster som er bra sammensatt farger 🙂 Da er jo “Jobben” blitt gjort på forhånd om du er usikker på hvilke farger du skal sette samme til en lappeteppe f.eks 🙂 Det skal søren ikkje mye til før det pirrer i heklenåla! *smiler*

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Det slår heller aldri feil når det havner bilder av strikketøyet mitt samme med denne Garnholderen på SoMe:
“Hvor har du kjøpt den!??” Deilig praktisk 🙂 Flere varianter finner du HER
alt etter hvor mange nøster som er i bruk.

 

 

Foto: Vibbedille

 

Garn kan enkelt gli fint inn i Julepyntinga, ja om du skulle ha litt lagringsproblemer. Garn på display blir jo aldri feil. Har du den siste tiden funnet glede (trøst?) i Hama sin fargefulle verden har du muligheten til å fylle på lageret ditt nå! Perler kan man aldri ha for mye av, det er sikkert og visst!

 

Fyll opp HobbyLageret:
Poser med Hama Midi 1000 stk
Det svarer seg faktisk å bare slå til å bunkre opp med Hama Midi 6000stk!!

Til deg som perler mye så vet du har perlene fyker fort avgårde!!
Dessuten har du fortsatt veldig god tid til å perle til jul! Figurene mine i dette innlegget
er Anja Takacs sine og du trenger PERLEJUL for å perle de samme 🙂

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Ganske greit å vite at man trenger da slettes ikkje
snø for å lagre vakre snølykter!

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Eller…teller du dagene til sola snur og man igjen kan begynne å lukte på våren?
Ja jo, eg gleder meg eg også, men først skal eg kose meg med jul og vinter! Vil du likevel fokusere på våren, ja da hadde eg valgt meg en deilig Pakke med Vårfarger ♥ Eg er sikker på at det finnes en pakke for alle årstider
og humør, ikkje minst 🙂 Ta en titt HER og kos deg! Har du de samme planene som meg for våren,
ja da trenger du litt FUGLE KNAPPER også *humrer*

 

Siden eg vet eg har mange danske venner som både elsker Hama Perler og strikking
så kan dere besøke Rito HER INNE for å finne de samme tilbudene 🙂

 

Nå skal eg fortsette der eg slapp i går; Nemlig ved Perlebordet for der er det pepperkaker in the making!! Bare for å ha noe gjort i heimen i dag har eg hengt opp julegardinene i stua! Ååå det er akkurat like koselig hvert år, extra kjekt var det å henge opp nye røde gardiner 🙂 Time to Get Cozy!

 

 

 

LAG DEG EN KOSELIG DAG
VIDERE OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Så ut som et deilig garn! Her kan man kose seg i mange timer og kvelder…deilig. Det er så viktig å lage seg noe gøy å holde på med!

    2. Så mye gøy du perler og så finner du frem så mange fine strikkeoppskrifter. Du kunne ikke laget et samleinnlegg med strikkeoppskrifter på baklava til baby?:)

    3. Bare digger perleriet. Det frister veldig … meeeen får holde fingra i ro og heller bare sitte og bla på bloggen.
      Smart å pynte med garn forresten. Garn kan brukes til så mangt😊. Så godt og delikat ut, men får klare meg med bildene, har ikke rom nok til mer garn… trur jeg.
      Ha en flott aften og god natt😃

    4. du lager fristende innlegg du :=) så får vi se hva jeg finner på ,bomullsgarn er jeg ikke flink på å bruke ,men har falt litt for hjemmestrikkede vaskekluter på bade :=)

    5. Hvor laver du flotte indlæg, flotte billeder, det ser så dejligt ud.

      Du efterlyser vores hobbyer, jeg strikker ligesom dig, jeg gik til fysioterapeut på grund af vand i min arm, efter operation, han anbefalede strik hver morgen i 20 minutter, så jeg strikket på recept…..

      Jeg har fået en ny hobby, den er så beroligende, jeg har købt noget der hedder Diamond painting, det er et billede som ligner korssting, men der er klister på, så sætter man nogle små plastic sten på i farver, der er sy,biler ligesom korssting, det er så beroligende, og bliver meget flot, Jeg har blandt andet lavet nogle notesbøger.

      Hilsen jannie

Siste innlegg