Trooor dette er en form for Galskap..?

 

Endelig! I går kwell var første gang på ganske lenge at eg satt inne på Hobbyrommet å plundret kun for min egen del – Var litt merkelig på en måte, men når det gikk opp for meg hva eg holdt på med var det ganske herlig, avslappende!

Hva har i grunn skjedd det siste halvåret på Hobbyrommet mitt? Tok et lite tilbakeblikk og kom frem til dette: 21.juli startet eg på SKULPTUREN MIN som eg hele tiden sa skulle bli mitt første prosjekt på det nye rommet…Veeel…den er fortsatt ikkje ferdig, er i grunnen bare malingen som mangler nå. Har nemligen jobbet litt på den inni mellom alt det andre som har skjedd! Så begynner det å balle på seg for å si det sånn….Bare noen dager senere blir Bunny Trash forelsket i noe på bloggen min og eg sitter plutselig å hekler, ja formelig midt opp
i alle gipsen og leira! Sånn kan det gå, men resultatet ble…

 

 

 

…meget bra og Bunny`n i Drammen ble veldig godt fornøyd 😀 Sånt gjør meg glad, samtidig på dette tidspunktet var eg plutselig på perlekjøret, ikkje Hama perler, men en million andre fine perler og det gikk ikkje lenge før eg fikk spørsmål om eg solgte og hva det ville koste…Vel, dette ballet jo også på seg og eg fikk ideén om å kanskje klarer å finansiere videre behandling hos tannlegen med en eventuell perleinntekt…Nettopp pga prislappen har eg utsatt dette i alt for mange år…Du kan si eg fikk blod på tann! Eg perlet ARMBÅND omtrent dag og natt før eg la ut et innlegg med temmelig mange! Fikk en meget bra start, men så begynte det å komme ønsker om spesifikke armbånd – Bestillinger altså…Eg har aldri likt å ta i mot bestillinger på noe, men tenkte at “det er jo bare armbånd”…Så ja, eg sa ja! Har solgt mange på bestilling, ergo har eg mange som henger inne på
veggen som eg skulle ønske eg fikk solgt 😀

Når eg i grunnen hadde sett meg ferdig med å lage armbånd for ei stund var det flere som spurte om eg solgte maskemarkører…? Nei det har eg aldri gjort…tror muligens de tenkte perlemarkører pga alle perlene, men eg tok det litt lengre å laget minifigurer i Cernit og monterte de til markører…Vel, det tok jo fort noen uker det også…så nå er eg er her – Har ikkje planer pr nu om å lage verken flere armbånd eller markører, ikkje på en stund i allefall. Nå står jula for dør og alt som følger med 🙂 Men som sagt: Hadde vært gøy å fått solgt det som henger på veggen! Tannlegen venter på meg neste mandag! WRÆÆÆL! Det kommer til å bli helt rått! Eg både gleder OG gruer meg.

 

 

 

 

Å neida, galskapen er slettes ikkje over! Den bare eskalerer og noe av den ser du her ⇑ Eg vet eg kan være tålmodig, men altså...Dette var virkelig en test!! Ååå det tok meg ca 2 timer å stryke 110 små granbar! Hadde 9/10 pr brett, totalt 12 brett strøk eg. Strøk først hele brettet, flippet brettet og fikk de av, men sååå måtte eg stryke en og en granbar mange ganger før eg ga de en liten bøy og en tur under kaldt vann…Jepp, dette er en aktivitet man kan bedrive en fredags kwell om man ikkje har noe bedre å holde på med 😀

I dag er planen å montere alle disse små bitene og det skal forhåpentligvis bli et juletre eller flere!
Har ikkje peiling på hvor mange det går på et tre og eg håper eg slippe å perle flere….

Først av alt i dag skal eg ut til Amira og de en tur! Amira har bursdag JuHuuu 26 år! Det blir ikkje noe feiring i dag, men eg skal ut med noen bilder til henne som de skal henge på veggene rundt omkring 🙂 Selvfølgelig så kommer jo gaven eg kjøpt ikkje før på mandag…men men, det får så være 🙂 Nå når eg sitter her har eg en plan om
å kaaanskje kjøre innom Ikea på vei hjem…Har 1 kg tranebær i fryseren eg vil forvandle til litt go`saker og da trenger eg noen til av de sylteglassene + eg fikk en idé for gangen vår til jul! Det tror eg kan bli ganske koselig, da trenger eg et par meter av noe metervare *fniser*

Så ja, det ser ut for at det blir litt juleperling på meg fremover likevel…
eg som trodde eg hadde nok?

 

 

LAG DEG EN
GOD LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg