SKULPTUR : Step 1

 

Da er eg i gang! Den skikkelig spede starten, for uten på dette ballongskjelletet skal det komme flere lag, sikkert 1 uke med aviser, og så skal det gipset både med og uten bandasjer før det meste av detaljer skal formes i leire. Gleder meg mest til den delen, leira! Da kan eg sitte å dille å detaljnivå, i allefall sånn eg tenker nå 😀 

Mulig eg har litt for store ballonger til “kroppen” her – Den grønne og blå. Burde kjøpt mindre ballonger for disse ble bare myke om de hadde mindre luft. Jaja, eg tenker som så: Det er alltid et tak den kan henge i! På dette stadiet bruker eg bare maskeringstape for å holde “kroppen” sammen.

 

 

 

 

Hvis du legger go`viljen til her så ser du en viss likhet med figuren i midten? Ikkje sant? Hvis dette går greit, dvs knirkefritt og at det ikkje blir vanskelig å få til teknikkene etc så tenker eg at det er mange eg vet om som trenger
å henge noe gøy i taket! En ting er sikkert, og det er at alt eg lager kan ikkje henge i taket her hjemme! 

 

 

 

 

Det er neeesten så eg vurderer å stille meg opp på Kvadrat (<–Kjøpesenter) å lager Ballongdyr til alle de små – Eller, kanskje ikkje…..*ler litt for meg selv*

Kom ikkje så mye lenger enn dette, planen var jo å få gjort mye mer, men så benyttet eg det fine være i etter middag å satte meg på terrassen. Tok med meg alle “Elefantørene” og ribbet hver og en for mange avleggere – Skal komme tilbake til dette, kan tro det ble bra! Nå har eg planter i vinduet på Hobbyrommet også 😀 

Tenker å fortsette på jakken min mens eg nå sitter i stua å glor litt på Tv.

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

(Nattinatti)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbdille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg