Tror det MÅ bli denne!

Designet av PetiteKnit

 

Det er slettes ikkje tull, men denne har ligget på lista mi siden dagen den ble publisert. Men, mulig eg er litt rar…det er i grunnen sjeldent eg strikker det samme som alle andre og det ble litt sånn med denne – Den gang da!
I steden for strikket eg meg jo et par andre jakker, men selv om eg elsker de eg strikket var det jo ikkje slike jakker eg ville ha! Så ja, veeel.…nå har eg funnet frem til en garnkombo eg ønsker å gå for og min jakke skal bli GRÅ! Rett og slett, enn så mye eg har lyst på en i Oker som på bildet så har eg jo
allerede Denne i Oker og kan si meg fornøyd 🙂

 

 

 

Designet av PetiteKnit

 

Dessuten så passer en jakke i grått til ALLE pysjbuksene mine og det er viktig i forhold til å kunne bruke jakken mye – som jo er planen 🙂 Garnet eg trooor eg har bestemt meg for er faktisk strømpegarnet Fabel og Kidsilk fra Drops – 2 garntyper eg liker ganske godt og ikkje blir jakke steindyr heller 🙂 Blir garantert en digge-di-digg jakke!!

 

NO FRILLS CARDIGAN
Bildene over
Str XS til XL
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Se der ja! Da var fredagen her, ikkje verst! Eg har jo som sagt planer om ei sååå mye bedre helg enn forrige helg så dette lover jo i utgangspunktet bra! På menyen min står det jo perler….masse perler, ja me snakker nok om noen 10tusen stykker i flertall, men eg tror det blir bra. Sluttresultatet er det bare eg som vet og blir det ikkje som eg hadde tenkt, nei så er det jo heller ingen som vet hvordan det egentlig skulle blitt 🙂 Har litt igjen på sokkene også og de bør eg få i havn på kwellstid da perleriet eg perler egner seg best i dagslys 🙂

Det store spørsmålet i dag er likevel Helgehandelen! Eg satser og håper på at Ali fikser dette alone i dag, kjente
i går da eg kjørt til Amira og de at å sitte i bilen ble hakket for lenge og det frister ikkje å ralle rundt i et par butikker et par timer heller. Nop…satser på at han tar en for laget i dag haha Ellers så blir det vel fredagsdusjen da vettu, mulig eg får til å sende noen våtservietter og mobbefiller litt rundt omkring (I stua altså!) – utover det?
Bryr meg ikkje 🙂

 

 

 

GOD FREDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

9 kommentarer
      1. Njaaa ikkje nødvendigvis, men absolutt et pluss 😂 Derfor, strikker eg en grå jakke så går den til alt, til hverdag og fest, ja og til og med en pysj noe som eg stort sett snoffler rundt i 🙂

    1. Har en halv arm igjen på denne, tenkte å gå litt utfor fargekomfortsonen min og valgte å strikke den i grønn 😊 koser meg mye med å strikke den

    2. Wow den var fin <3 Har en drøm om at jeg bare skal våkne en dag og være superflink til å strikke …:P

      1. Det er bare å strikke, strikke og strikke – Vil tro at denne jakken er ganske enkelt og du kan jo lære underveis vettu 🙂

        1. Bedre på hekling asså 😉 Men lysta kom litt igjen nå med den. Skikkelig fin

    3. Har strikka den i Flora og kid silk fra drops, ble kjempedeilig… men man skal like å strikke vrangmasker…;-)

    4. Du kommer ikke til å angre på valget av jakke å strikke. Jeg har selv strikket denne i grått (ler) og jeg har garn liggende til to stykker til av denne jakken. En i vinrød og en i brun. Det er absolutt min favorittjakke, den brukes mye kan du tro. Skal strikke de to neste i løpet av dette året håper jeg på.

Siste innlegg