TYPISK! – Problemer med en gang!

 

Ikkje sant vel…? Sååålangt kom eg før det ble problemer…Hmm Ja jo, det lille eg har strikker liker eg veldig godt, elsker fargene sammen…Problemet mitt er at eg skal jo også…

 

 

 

 

…bruke disse ⇑ fargene…sukk!! Får det ikkje helt til å passe inn…sukk…+ at eg syns det eg har strikket egentlig er fineste som det er. Har lyst å bare fortsette i slike striper som eg startet med….Hmmm….Mulig eg kan…

 

 

 

 

…få til å bruke disse 2 også…*Sukk*…Dette skjer så alt for ofte! Eg plukker med meg de fargene eg liker så godt, men det er jo ikkje alltid det funker og samle de, uansett hvor mye eg vil! Men ok, skal eg bare bruke 2 farger så må eg nok ha et par nøster til, men da er eg også NØDT til strikke ett i de turkise fargene…Sant vel…! Uansett!
Et sånn sommerskjerf i dette Stone Washed garnet til Scheepje er utrolig deilig! Spesielt om du klør av alt på halsen 🙂 Det er også en tykkere utgave om du vil at det skal gå litt kjappere å strikke –
I akkurat de samme fargene. Kan jo f.eks også funke fint til ei god lue 🙂

 

 

 

 

Måtte jo en kjapp tur på butikken siden eg har lovet Dib Ravioli til middag i kwell og ble stående lenge ved te/kaffihylla…Plukket med meg disse 3 i første omgang, har en del hjemme av de mer normale typene. Skal bli spennende å smake, ut i fra hva de inneholder vil eg tro eg liker de 🙂 Plukket også med meg litt brunt sukker, Nescafe Gull og Kaffe Latte som me var tomme for. I morgen skal eg på handel for mor mi og da er tanken
å svippe innom Ikea. Har skrevet meg ei lita lista da vettu, så får me sjå ka det blir til.

Før eg helt slår meg til ro her på Hobbyrommet skal eg henge opp en svær maskin sengetøy. Tømte resten av julekakene i bosset og fikk bort julekakeboksene + eg vasket badet!!
Etter på blir det nok mest drodling og strikking på meg 🙂

 

 

HA EN FIN DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Ang skjerfet, så kan du jo fint blande inn turkis om du tar med den rosa i blandinga…

    2. Ang. te..har du sett de store pakningene med te som de har på IMS? De er knallgode og i en sånn eske er det flere forskjellige typer te. <3

    3. Ja , vi strikkere har noen dilemar😜strikker tova tøfler fortiden og fargene passer ikke helt, strikkes i naturgarn, godt å strikke av

Siste innlegg