Uortodoks Konstruksjon # Kult!

Designet av Emily K. Williams

 

Smarte og spesielle løsninger, jepp, det liker eg + det er kjekt når en egentlig “vanlig” genser strikkes på en ny og morsom måte 🙂 Bare se på bildet over, og så ser du på det under? Se på skuldrene/ermene? Ikkje sant? Stilig!

 

Designet av Emily K. Williams

 

Det at genseren her er strikket i striper er jo bare et gigantisk +! Selvfølgelig kan du strikke den f.eks ensfarget, men effekten av denne teknikken vil jo ikkje bli like tydelige da og det er jo DEN som er kul 🙂

Eg ble først “kjent” med Emily i 2017 da hun publiserte DENNE LEKRE JAKKEN og det var ikkje så lenge etterpå at eg også falt FOR DENNE 🙂 Både jakken og genseren her er i veldig store størrelser, noe som ofte blir etterspurt. Da er det extra kjekt når det sååå flotte design som dette. Noe som veldig ofte blir påpekt er at selv om en genser eller jakke er i store størrelser så er det alltid en slank person som viser det, ergo er den vanskelig å kunne vite hvordan et plagg blir på en person som f.eks trenger en av de største størrelsen. Vel, de fleste av plaggene som Emily designer viser hun selv noe som er helt supert!

 

CANISP
Bildene over
Fra 97,5 cm til 157 cm i overvidde

 

* * * *

Ka syns du? Det er jo faktisk helg igjen jo! Nesten! Kan jo gjøre slik me av og til gjør, ja, å starte helga i dag! Vet i allefall at eg skal rydde det som ryddes kan slik at helga blir uten irritasjonsmomenter hehe Om det blir å handle i dag vet eg ikkje ennå, egentlig hadde me en tjuvstart på helgehandelen i går da me var en tur på Coop Mega. De hadde litt gode tilbud på diverse som me var innom å plukket med oss. Ali ville at me samtidig bare skulle nappe med oss de andre “faste og vanlige” tingene me pleier å handle til helga, men NOP, eg satte foten ned haha Grunn? Tja, hvis me skulle handlet det me vanligvis handler til helga utenom de tilbudene me plukket med oss så hadde det som var på tilbud IKKJE vært tilbud lenger! Skjønner?

Coop Mega er jo slettes ikkje en rimelig matbutikk må eg si…

Uansett er det nå startet å regne og det er ikkje mer enn 4 grader…Frister ikkje så mye å gå ut da, men i følge Yr skal det regne både i morgen og hele helga så det blir jo for så vidt et fett for å si det sånn…Når var det våren kom sa du? Ali var overbevist at det var sommer i går han! Han satt nemligen UTE å spiste middag og lurte på hvorfor ikkje me også satt og ut! For det første liker eg ikkje å spise ut, men hvis eg i tillegg må hakke tenner så nei! Jo da, det var sol, men ikkje varmt! Meg og DibHassan der i mot tok en tur ut etter middag og det ble en bra tur med bilen. Øvelseskjøringa kommer seg nå og han fikk kjøre på hovedveien rundt her i Tananger- Stolt som en hane vettu og det er skikkelig kjekt selv om eg er litt “anspent” ennå, men det går snart over 🙂

Vettu ka?? Neste uke har faktisk Ali STORT Jubileum!! På torsdag da blir han 50 år og me har ingen planer!! Joda, me 4 skal nok kose oss, men ut over det blir det nok rolig. Er i grunnen ikkje så mange å invitere for slik har det bare blitt, men me får se hva me evn kan finne på. I april er det DibHassan sin tur,
han har heldigvis en god del venner og da blir det nok feiring 🙂

Men nå må eg nesten bare komme i gang med dagen, bare litt kaffi først! Ungene kommer ikkje hjem før i kwell da de skal på trening etter jobb så eg har for så vidt hele dagen på meg! Hovedplanen i dag er dessuten å få ei real strikkeøkt på Amira sin genser!! HÅPER at forstykket er ferdig innen søndag! Fult mulig!

 

 

 

 

KOS DEG MASSE
OG LAG DEN EN FIN DAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂
Helt røykfri i 90 dager!! JuHuuu

 

Du kan Følge bloggen min HER om du vil 

0 kommentarer

Siste innlegg