UPS!

 

Dagene blir litt lange når man venter…Eg antar at prøvene tar litt lengre tid enn det legen antok, ikkje nok med det, men me har også en budrunde gåene….Masse spenning der, må smøre meg med masse tålmodighet serru!

Anyway...Eg har cravet “Sørlandis” sin sjokoladeis på Kiwi i hele dagen, men med tanke på at eg ikkje gadd gå
i postkassen en gang da eg fikk melding om at den nye turbuksa var havnet der…så skjønner du nok at det ikkje ble noen tur på Kiwi på moi…Prøøøvde i kwelling å lokke og lure Dib med meg, til ingen nytte! Han var sååå langt inn i naturfagbobla si at han tok til takke med ei skål druer…DA er han fokusert, ja for han takker aldri nei til ei svær skål med is og sprinklesnytteløst der altså…sukk…Tror muligens eg trigget samvittigheten hans for han tok turen på kjøkkenet å laget meg en nydelig  Jordbær Sorbéis! JØSS! Det bråkte fælt, men den ble knall god og som den elendige matbloggeren eg er (Akkurat som Kjerringa som alltid spiser opp først haha) slukte eg den i et par vendinger!! Så nice! Frosne jordbær er GULL å ha i fryseren….eneste bakdelen er alle de der hersens frøene som man får i mengder mellom tennene etter å ha slukt nesten en hel pakke med frosne jordbær…sukk….
kan ikkje bruke tanntråd på proteser serru! Gje meg styrke!

 

 

 

 

Bortsett fra det har eg også i dag sittet på Hobbyrommet, sett nesten en hel sesong av “A million little things”
(For 2.gang!) på TV2Play og strikket – Kan anbefales, serien altså, eller begge deler….

Kjekt å strikke litt igjen, trenger ikkje tenke eller noe – Kun være!

 

 

 

HA EN GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Ikke feil med em sønn som disker opp med noe godt til mor.
      Spent på hva du strikker.
      Ønsker deg en flott kveld
      Klem fra Liv

    2. Hm ring legen og spør etter svarent på prøvene. Det hender de glemmer.
      Takk for link, og ja mat har det med å forsvinne før det blir fotografert.

Siste innlegg