Ut på SHOPPING!


Eg har ALDRI sett prikkete blomster før!!! Hadde planer om å kjøpe denne type blomst og selvfølgelig måtte det bli denne PRIKKETE!! Så stilig! Syns denne type blomst (plante?) er så medgjørlige: Putt den i ei krukke, plukk av visne blomster, gi den vann og den blir enorm og blomstrer hele sommeren ♥ Bedre enn det blir det neppe

 


Mor mi hadde egentlig ikkje lyst å bli med på Gartneriet for hun var ikkje god sa hun, meeen eg lokket henne med og sa at hvis hun ble dårlig i bein/rygg var det plenty av stoler og sofa som hun kunne sette seg på
i hageavdelingen. Men du skulle sett da me entret Garneriet, eg ga henne ei tralle og dama shoppet til den store gullmedaljen!! Du ser jo hva hun plukket med seg hehe Hun elsker blomster og hun har både hage
og masse krukker, absolutt ingen plassmangel 🙂

 


Ååå
eg skulle vel ønske at eg hadde krukker nok til alt dette!! Oh My!
Tror me er nødt til å få i hus et par til av de store krukkene!!

Når me kjørte mor mi hjem igjen ble me værende ei stund og eg plantet i 3 store krukker for henne og Ali rigget til bakom huset for henne hvor hun har plantebord. Me bar på jord og ordnet så når hun nå føler hun vil gjøre noe kan hun bare stå ved bordet uten å måtte løfte noe 🙂

Hun var så glad da me gikk og selv om hun var ganske gåen var hun nå lettet over å faktisk ha gjort en del i dag 🙂

 


Var ganske gåen i ryggen da me kom hjem, men eg bare satte i gang og fikk det gjort her på vår terrasse også. Koset meg i noen timer for eg klarte ikkje bestemme meg for hvordan eg ville ha blomstene fordelt. Ali gikk jo rundt på Gartneriet med bilder av blomstene me hadde i fjor for han ville ha akkurat likt haha Var ikkje lett for det er jo ikkje alltid de har de samme blomstene i de samme fargene, men alt i alt ble han ganske fornøyd når eg var ferdig. De får mer blomster inn over helga så me får ta oss en tur siden me trenger en del til inngangspartiet 🙂

 


Dette er samme type som den prikkete og dette var også en ny farge: “Svart”!! Ja den ser svart ut, men på vrangsiden ser du den er litt lilla 🙂 Skikkelig flott og eg gleder meg til den breier seg ut!

 


Ååå denne gule her må eg ha hvert år! De er så fine og de blir bare enda finere etter ei stund .)

 


Når alt er nyplanta ser blomstene så pjusk ut, men regner med at etter noen dager med sol så reiser de seg og skinner. Det har også spiret veldig godt i grønnsakkassen i dag!! 🙂 Sjekk Snapchat for flere filmer)


Nå har eg fått tatt meg en lang dusj, fått på pysj, spist bakt potet og begge ungene er hjemme så me er i grunnen klar for kwellen. Planen er bare å strikke  og sette på GOT så håper eg det funker!! Ja du vet, Dib holdt på å lage noe sånne private gaming servere og siden det har det ikkje funket!! Han har fjernet det nå da, men eg er overbevist om at NOE skjedde den dagen, ikkje vet eg hehe

 

 

KOS DEG OG HA
EN DIGG KWELL

 

 

Go`klem fra ei Veldig fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer
      1. Ja det er så mye flott! Eg har noen favoritter som eg bare må ha vært år og det er blomster som selv eg ikkje klarer å ta liv haha Men eg liker også hvis eg finner noen eg aldri har sett før og må bare prøve de 🙂 Hva skulle man vel gjort uten blomster?? Ali kastet alle de små krukkene våre i fjor, ja de sang på siste verset og det ble så mye rot med masse små potter så me må kjøpe noen flere store = flere blomster 🙂

        Kos deg masse 🙂

Siste innlegg