Ut På Tur: 2 X Solastrand + NYTT STRIKKEPROSJEKT

 

Helt unødvendig for en Solabu å reise til syden, bare nevner det litt sånn kjapt med en gang *smiler* Dette er virkelig en strand hvor man kan leve det gode liv hele sommeren, ja det er jo om sommeren bestemmer seg for
å sveipe innom 🙂 Eg har i allefall sanket en haug av fregner denne uka, 3 dager på rad her ute.
I dag gikk eg hele stranda frem og tilbake, helt nydelig!

 

 

 

 

Hadde noen sagt eg burde badet i dag hadde eg sagt: “OK” . Glemmer jo litt hvilken årstid det er, men om du sveiper innom Snapchat (vibbedille) så er det en tøffing som bader i dag….Måten han bader på er akkurat
som om det er 20 gr i vannet….Det var kun 7 da…*Tøffing*

 

 

 

 

I nordenden av stranda er det virkelig et eldorado for de som liker å lete (Fange?) krabber 🙂
Husk bøtte, og for all del: Slippe krabbene ut igjen før du drar hjem…

 

 

 

 

Var flere lavtflyvinger av denne svære doningen

 

 

 

Strandleiren kapell

 

 

 

Har nå i allefall fått testet de nye Turstøvlene flere ganger denne uka, og JA de er absolutt vanntette – Bortsett fra returen når eg ikkje gadd gå opp og over broen ved den siste “elva”….Det ble FOR dypt og da nytter det ikkje hvor god Gore-Tex det er *ler* Swops og vannet kommer inn ovenefra hehe Jaja….Hadde ikkje sååå langt igjen da 🙂

 

 


Helt greit med 5 km kun i sand 🙂

 

 

 

 

Nå har eg fått vasket strikkeprosjektet eg ble ferdig med i går og det ligger til blokking. Derfor var det helt innafor
å legge opp til noe nytt, ikkje sant? Eg ble jo stupforelsker i LÆRLINGPULS av Strikkezilla så nå skal eg strikke
og lade opp til tur med Turistforeningen i morgen 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
BEHAGELIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Du er heldig som har så flatt og fint turterreng, og i tillegg ved vannet. Kos deg på turer.
      Klikket inn oppskriften og tok frem garn og pinner. Starten går ikke før i morgen mens ski-VM er i gang.
      Lag deg en flott kveld.
      Klem fra LIv

Siste innlegg