Ut På Tur: Det har vært en flott sommer alt i alt!

 

Sommeren er så visst ikkje over ennå og august kan overraske og bli flott! Men, sånn alt i alt må eg si meg godt fornøyd med årets sommer. Å ja, det har regnet – i bøtte og spann, det man da gjør er å tilpasse aktiviteten eller klærene *humrer* Siden 1.mai ca t.o.m i dag har eg gått 55 turer, kan vel telle regnværsturer på 1 hånd – Ikkje verst, men så har eg vært flink å utnyttet dagene/timene det har vært opphold. Har gjerne regnet hele formiddagen og klarnet opp utover ettermiddag og da har eg hoppet i bilen og funnet meg en tur. Ergo føler eg ikkje det har vært en dårlig værsommer. Regndagene har eg benyttet meg av til å surre på Hobbyrommet, det er mye som skal være klar til julemessa så noe regndager er absolutt kjærkomment 🙂

I dag var det flott vær; Skyfri himmel og 17 grader, perfekt til en strandtur.
Gikk fra Hellestø til Sele Havn, bare å nyte:

 

 

 

 

Ååå det frister sååå til å bade!!

 

 

 

 

Hellestøstranda og Selestranda er utrolig flotte strender, mellom disse 2 gigantene ligger det 2-3 mindre strender- Disse “små”strender består av mye stein, en del av steinene er tilkjørte for å klare å bevare strendene våre.

 

 

 

 

Å gå her er meget bra trening for ankler og knær, ja i det hele tatt
balansen også. Nå går det fint å gå ganske raskt her kontra i vinter.

 

 

 

 

Måtte zoome ganske mye, men der står det en en Skarv

 

 

 

 

 

Godt fornøyd i dag, kjente sola tok godt så brunfargen er freshet opp – igjen. Vel hjemme tok eg meg en dusj
og spiste et knekkebrød før eg raidet kjøkkenet så nå er ei stor chiligryte på kok! Ååå gleder meg til middag!
Men nå skal eg i gang her på Hobbyrommet, har en del høner som straks skal i ovnen 🙂
Selger noen av de nyeste dubbedittene mine HER INNE.

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Å, blå himmel. Godt du er positiv. Jeg sitter her med e følelse av r…a sommer. Siste 5 ukene kjølig, grått og småregn. Og har vi hat “god”-vær har det blåst så man ikke orker nyte utelivet.
      Kos deg. Klem fra Liv

    2. Ved å finne når på dagen været er best, blir det fint turvær nesten hver eneste dag, akkurat sånn gjør jeg det og. Herlig tur du fikk idag 👏🥰
      Jeg har plukket blåbær og renset dem 😊

Siste innlegg