Ut På Tur: FOR EN DAG!!

 

Eg bare måtte, og det var ikkje for noen annen grunn enn været! Om eg ville kunne eg bare tatt helg nå og latt turskoa stå, for jaggu har eg gått denne uka -Nop! Det skjer ikkje! Det er meldt strålende vær hele helgen og da er det ut til havet som gjelder 🙂 Hjelper heller ikkje så mye på å holde seg hjemme heller…det kom 2 herlige
tursett i posten i dag og de må absolutt ut å lufte seg 🙂

Så ja, etter handling og rydding/vasking av kjøkking kledde eg meg og kjørte til Sola Strand
som viste seg fra sin aller beste side….Se og nyt;

 

 

 


En deilig liten time derane, helt i vannkanten – Så var det hjem, dusje, pysje, og så laget eg taco. Nå skal eg digge inn på mens eg skal trekke ut en heldig vinner av noe nydelig garn 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg