Ut På Tur: Fullstendig forblåst!

 

Ahaaa It`MAGIC! 🙂 Når eg kommer ut hit å står på “start-streken” senker skuldrene seg fullstendig og det er bare å kos seg! I dag blåste det godt, men heldigvis fra sør, da er det ikkje fult så kaldt 🙂 Hadde ull oppe og shorts nede, funker fint det – I dag fikk eg på meg den ny shortsen JuHuuu Kjøpte først en, men nå er den ubehagelig stor og den nye er litt stram rundt rompa, men det gikk så fint atte 🙂

Mitt råd er om du virkelig vil oppleve jærstrende så bør det blåse litt, da drønner bølgene langt innover. En varm sommerdag bør det helst vært tilnærmet vindstille, hvis ikkje har du sand over alt og inn i alt. Eneste problemet i dag var at vinden pisket den tørre sanden rundt leggene mine – Det svei litt ja, men ellers….Det er bare å nyte:

 

 

Vandret rett inn i Klepp Kommune 🙂

Vraket som har ligget siden krigen

 


Fornøyd med turen, gikk i god motvind – Fikk virkelig frisket opp hodet. Før eg kjørte til Hellestø var eg innom
å shoppet litt hos Lyreco JuHuuu Kjekkeste butikken! Trengte flere pensler + de hadde 2 for 3 på Posca tusjer – Farlig! Nå blir det først litt mat – Lasagne med squash + salat 🙂 Og sååå skal eg slå meg løs på
Hobbyrommet og kose meg med maling og en stor is!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer

Siste innlegg