Ut På Tur – Solastranden

 

ALTSÅ! Det er nesten knøl umulig å sitte hjemme på en dag som dette! Ca helt vindstille ute på Solastrand i dag og eg kunne gå uten lue! Vet ikkje om eg tør håpe på at det virkelig er våren som er på plass….
bare i tilfellet om snøen returnerer igjen…!

Flere småbarnsfamilier hadde slått seg ned her i nordenden av stranden. De hadde tent bål mellom steiner og satt å grillet! Mer sjarmerende enn det kan det neppe bli 🙂 Me var også flinke til å ta oss ut på turer
av dette slaget da ungene var små – Så kos!

 

 

 

 

Vurderte faktisk å vasse i dag også! Er nok ikkje så lenge før eg faktisk gjør nettopp det!
Gleder meg til det er sommer for i år skal eg i så fall bade!!

 

 

 

 

Da me var på tur på torsdag kjente eg at det begynte å “knekke” i problemkneet….i går var det helt stivt og ubehagelig å gå, det samme i dag morges. Det var også en grunn for at eg dro ut på standa; Tenkte at sand og ulent terreng kunne “knase” det opp. Det gikk veldig greit å gå og kjente at det ble bedre….
Helt til eg kom hjem, da stivnet jævelskapen igjen!!

 

 

 

 

Var generelt mye folk som gikk på stranda i dag, det fine været lokker ut de fleste 🙂
Litt usikker på været i morgen, mulig eg tar en hviledag – Får sjå 🙂

 

 

 


Ble en helt grei tur, fornøyd med det 🙂 

 

Nå har eg spist ei skål med Byggrynssalat, spicet den opp denne gang: Mer CHILI! Nice! Skal fylle bokser
og ha i kjøleskapet utover i uka 🙂 Men nå er det kwell!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg