Ut På Tur: Sto opp SUR!

 

Skjønner ikkje alltid hva som skjer i løpet av natta….men noen dager våkner eg opp skikkelig sur…
I dag var en sånn dag…Sukk…!!

Innerst inne ville eg ut på tur, men klokka gikk og det samme gjorde sola, det var full sol og 19 grader…og surere ble eg, når eg innså at det garantert kom til å regne fikk eg på meg turshorts og sko…Tvingte meg selv ut over dørstokken. Kjørt bare ned til Hestholmen og tenkte eg skulle prøve å gå til nordenden av Solastranden, men det gjorde eg ikkje. Så sur som eg var kunne eg endt opp med å gått lang tur å bare vært sur. Gikk over broen til Hestholmen og der ble eg, gikk opp og ned, bort og tilbake, ja over alt på den lille holmen klarte eg å sprett, hoppe og trave rundt i 1 t og det ble hele 2 km *ler* Svett ble eg også så noe godt gjorde det 🙂 Har nå i allefall fått bekreftet at favorittskoa klarer fint å stå stødig på glatte steiner i sjøen! Så det så, vanvittig godt feste…!
Det må eg si! Søren ikkje rart de var dyre haha

 

Hestholmen er en idyllisk plass:

 

Det er bare å lukke øya for det som kan
ødelegge idyllen der inne på fastland..

 

 

 

 

Flatholmen så klart…

 

 

 

Hmm begynne å samle inn til jul?

 

 

 

Ahaa DET skulle eg hatt, 1/2 kg reke hadde vært digg
der ute på berget….Neste gang!

 

 

 

 

Vannet var krystallklart og eg gleder meg til å bade akkurat her
når temperaturen (i vannet) tillater det!

 

 

Skulle tro dette var en dårlig barnetegning,
men det er da mulig å få “trent” her nede 🙂

 

 

 

Måtte zoome litt i kartet *ler* Er ganske nøyaktig den Gps`n….Opp og ned og frem og tilbake på berget hoppet eg! Så nååå satser eg på at eg kan hoppe/balansere over en bekk o.l uten å måtte planlegge
hvilken stein eg skal hoppe på *smiler*

Nå er eg ikkje fullt så sur lenger, men eg skal tidlig i seng i kwell og sove noen extra timer
og sååå håper eg morgendagen blir mye bedre.

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg