Ut På Tur: Turvenn

 

Alltid kjekt med en turvenn, enten den er fjærkledd eller ei, men tammere ender er det lenge siden eg har sett! Heldigvis at eg hadde en pose havregryn på hofta, ja eg hadde blandet inn et par småbokser med rosiner også! Ble rene feststemningen ved Mosvannet i dag!

De kom kravlene opp av vann med en gang eg stoppet og når eg tok frem posene hadde eg hele slekta rundt beina! Hadde jo nesten ikkje hjerte til å gå når posen var tom, den en anda her + make følgte etter meg et godt stykke før de aksepterte at eg var tom for mat 🙂

 

 

 

 

Var hos ei venninne fra skoletiden i dag, og eg skal si tiden fikk bein å gå på! Mange år å nøste opp i der ja!
Hun bor rett oven for Mosvannet så da var det en passende tur før eg kjørte hjem:)

 

 

 

 

Mange år siden eg har vært rundt dette vannet. Det var sånn mareritt i gymtimene noen ganger, eller på treninga til Skisport: “Ok, i dag springer me 3 runder!”. Eg har alltid syns at det å springe skulle vært ulovlig! *ler*

 

 

 

Alt i alt en fin tur, de har virkelig oppgradert og gjort det fint i området 🙂 Fikk melding fra storesøs også: “Topptur i morgen?” Faktisk måtte eg for først egang avslå…for eg skal nemligen til frisøren i morgen 🙂

 

 

På vei hjem tikket det inn en pakke i postapp`n….

 

…Nye turklær for de varme dagene! Woop Woop! Fant også ut når eg prøvde dette at neste gang er det fullstendig unødvendig å bestille klær i XL….så det er da noe! 🙂 Dette er en kort turbukse, rett under kneet,
så nå venter eg på 2 sifret tall på gradestokken igjen!

Når eg så endelig kommer meg hjem så plinger det i Postnord app`n….Det var kommet pakke på Joker også…Passe irritert fikk eg skiftet å kom meg ut igjen…eg gikk på en SMELL før helga og eg var veldig ivrig etter å hente pakken….Innholde kommer i neste innlegg 🙂 Nå må eg ha meg litt mat!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg