Utstyr du ikke visste du trengte…

Reklame | Rito Hobby

 

Altså, redskaper (Kan eg kalle det redskap, eller?) som dette gjør meg blank i øya! Eg bare elsker det, det er en typisk ting eg ikkje visste eg trengte før eg så den! Ikkje tull en gang! Dette er lapper eg starte på for noe år siden, ja eg har heklet ganske mange og i hvert hjørne har eg hatt slik lange, smale sikkerhetsnåler – For å holde de sånn noenlunde i fasong. haha men nå vettu! Har aldri hatt så fine heklelapper før eg fikk meg en
Blocking Board i hus! Er det noen som ikkje trenger en slik?


Hekler du runde lapper, sier du? Ta-taaaa – Da er det Denne Blocking Board`n du ønsker deg 😀

 

 

 

 

Mine lapper blokkes på de ytterste hullene, men det er mange varianter som du ser, så prøv deg frem med de lappene du holder på med. Perfekt f.eks å ønske seg til bursdagen? ♥ Du finner Mange varianter hos Rito, og noe eg savnet i flere år (Dvs alle de årene eg omtrent kun strikket sjal) var skikkelig blokkematter! Joda, det funket fint å blokke sjal på de der bokstavmattene som me alle hadde, men det å ta bilder av et vakker sjal oppspent ble en saga blott og ren fiasko! Ikkje sant? Helt umulig! Lykken var stor da eg endelig fant en Passende Blokkematte som var ensfarget! Endelig kunne eg ta flotte nærbilder av nydelig Lacemønster uten den forstyrrende bakgrunnen ♥

 

 

 

 

Om du ikkje har noen lapper “på gang” er det jo ikkje minst flott hyllepynt. Nøsteholderen på bildet har eg nå hatt noen år og bruker den mye! Det ble fort slutt på garnskålene for min del når denne kom i hus. Du finner nøsterholdere alt i fra single nøster og helt opp til 6 Nøster! Her kan fargerike kofter strikkes uten for mye kaos på nøstene! Det er faktisk mulig å bli forelsket i TING, det er eg et levende bevis på….*fniser*…Eg har flere ting som eg kjenner eg har problemer med å skille meg ad med…Det er vel muligens grunnen til at eg nå sitter med et ganske fult Hobbyrom og har problemer med å rydde/finne fornuftig plass til alt sammen….

 

 

 

SNART NATTA!
Sove godt

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Ja du er ikke alene med å sitte med en haug “kjekt å ha” ting. Må nok ta en gjennomgang her snart.
      Men ikke ennå, for nå må det flotte været nytes fult ut. Og når ruskeværet kommer, ja da må man gjøre alt man skulle gjort mens man bare nøt livet. Høres det kjent ut?
      Klem fra Liv

    2. Mulig jeg må sende inn en påskebestilling til Rito😅 Har den blokkeren til firkantede lapper og den er genial👍🏼

    3. Tror jeg trenger en dunge med sånne lappeblokkere😄 Har massevis av lapper liggende i flere ziplock-poser til et pledd🙂 Har ikke heklet alle lappene enda, men jeg mistet oversikten, og da forsvant motivasjonen også😏 Det var så mye annet som fristet🙈

      1. Trenger ikkje mange, er plass til mange lapper på en. Fukt lappene, sett de på, ta de av når de er tørre og fasongen holder seg. Er sååå mye enklere når de skal sys/hekles sammen 🙂

Siste innlegg