~ V I K T I G ~

 

I dag hadde eg et viktig ærende!! Siden oppussinga i 2019(!!!) har det vært litt labert på røykvarslerfronten!! Jo jo me har hatt, en sto igjen ute i gangen i påvente av nye. I følge styret her i sameiet skulle 4 og 4 leiligheter (i høyderekke) kobles sammen….Ventet på dette, glemte det inni mellom og fortsatte å vente…Ingenting skjedde…ANYWAY! På fredag fikk me skriv fra Norsk Brannvern, de kommer på onsdag for å kontrollere at alt er som det skal, og da er det best å ha alt på stell 🙂

Tok et søk på nett, eg var på jakt etter optiske (seriekoblet) Denne som eg kjøpte var den første som kom opp og var godt godkjent så da tok eg turen på Biltema – Billig investering! 500 kr er ingen ting i forhold….! Det beste med disse røykvarslerene syns eg er at de trenger 2 AA Batterier og ikkje et sånn firkantet som eg aldri har på lager…! Ikkje sant, små gleder 🙂

Vel hjemme igjen hadde den nye kjolen min kommet i poste Uhuuuu + at eg fikk pling i Postapp`n at en annen pakke daler ned på postkontoret i løpet av ettermiddagen JuHuuu Da blir det GØY her på bloggen 🙂

Nå? Tja, til eg skal ut igjen for å hente pakke skal eg perle og kose meg 🙂

 

 

 

HVA GJØR DU PÅ DA?

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Man slurver ikke med sikkerheten. Vi valgte å bytte ut alle sammen nå i høst, siden de var typ 15-20 år gamle. Seriekoblet, og ja det våkner du garantert av. Husker ikke merket.
      Så kjekt at dere er koblet sammen slik at dere får med dere at det skjer noe i de andre leilighetene.
      Har en episode fra barndommen, sirene kom nærmere og nærmere. Noe som ikke var uvanlig siden da ofte tok fyr i en bedrift i nabolaget. Men sjokket ble stort da vi ser ut av vinduet og brannanskapene kom løpende med slanger mellom seg. Jepp. Brant på utsiden en av loftsleilighetene, og ingen varslet øvrige beboere.
      Ingen hyggelig opplevelse. Var lynnedslag i en tv-antenne som antente noe som lå i nærheten. Gikk jo bra.
      Lag deg en fin uke og kos deg med ny kjole.
      Klem fra Liv

      1. Ja det er godt å ha ting på stell. Me er ikkje koblet sammen med naboene, det er det som er planen at me skal gjøre, men intet skjer…sukk…Derfor kjøpte eg våre egne i dag for eg orker ikkje (Tør ikkje!) vente lengre. Kjøpt 2 som er koblet sammen, så da er de strategisk plassert i forhold til hverandre 🙂 Føler meg trygg nå i allefall så får me satse på at brannmurene tar seg av sikkerheten om det brenner over/under oss 🙂
        Kos deg du også 🙂

Siste innlegg