VAKKERT # GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Elizabeth Freeman

Er du glad i å strikke sjal? Elsker du MASSE mønster og blonder? Åååå da er jo dette noe for deg!! Eg elsker å strikke slike sjal, men nå er det en stund siden så det hadde ikkje vært så dumt! Dette er jo rålekkert nå til sommeren, ja for ikkje å nevne om du f.eks skal være sommerbrud!! Tenk å strikke sitt eget slør da!? Vakkert Vakkert ♥ 

 

AEOLIAN SHAWL
Bildet over
3 størrelser

 

* * * *

Vettu ka eg har gjort i dag?? INGENTING!! Joja eg har dusjet, vasket håret og kun brettet noen enkle plagg fra stativet, resten var litt fuktig, men strikket? Nop! Så ja, dagen bare swusjet av sted uten at eg egentlig har merket det, trooor muligens eg brygger på noe?? Det er år og dag, ja mangen år siden eg f.eks var forkjølet og nå føler eg at kanskje noe sånt er på tur! Hmm Kan det ha noe med røykeslutt å gjøre?? Anyone? Er i fin form, men eg føler meg forkjølet på en måte uten at eg har vondt i halsen.

Utover dette sitter eg å irriterer meg over kveldens Tv progam…ALVORLIG TALT! Hvorfor sender de repriser på program som gikk i høst!? Nytt år krever da noe nytt på skjermen syns eg, jaja eg får vel svippe innom Netflix! Noe tips på noen nye filmer/serier eg bør få med meg? Eg så 2 filmer på Netflix før jul og de bør du absolutt se!! “Wild River” og “Bird Box” – ANBEFALES 🙂 Det eneste som er greit nok å se i reprise er faktisk “Huskestue” som eg gløtter litt på noe, fordelen med det er jo at eg kan imponere med riktige svar! MoHaaa

 

 

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG KWELL

 

 

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg