I dag flommet det formelig over av krokus på turen! De var over alt, og det var mye…veldig mye! Det var turleder Marit som ledet an i dag, dog med et bemerkning; “Det blir en noe tilrettelagt tur i dag siden hun var halt om dagen”. Men, turen ble likevel i kjent turleder Marit stil; Lang i forhold til standaren på disse turene. Me gikk veier eg ikkje har gått før, det er + i boka. Ble ikkje noe offpiste i dag, passet også meg fint siden min fot heller ikkje helt var i form. Tror aldri me har gått en så stor runde før uten å gå på kryss og tvers, gøy med noe nytt! Alltid gøy på disse turen, koser meg hver gang. Sååå har du lyst på en fin tur kan du møte opp på Byhaugkafeen/Tasta hver torsdag kl 10.30. Etter turen i dag ble det servert ertersuppe + kaffi og vafler 🙂
Nå blir det muliges en dag eller 2 med pause fra tur for å se om den bortkomne fotvorta kan gro seg litt til…
i mens får eg heller…
…produsere en gjeng med galne snømenn…Har funnet en ny hvit farge i Fimo; Porselen, den er utrolig fin,
og nei: Hvitt er som kjent ikkje bare hvitt! Men altså; Hvit, svart og rød er noen irriterende farger i Fimo!
Alt smitter av. Har heldigvis funnet ut at de spritkladdene som brukes å tørken huden med før man setter ei sprøyte er drivendes gode på å vaske figurene med før steking! Hår, smuss og overfarging forsvinner på et blunk! Fant, eller oppdaget en ny serie på TV2 Play i dag: Mord i sogn! Altså HEI! Morten Abel og greier 😉
Derfor må eg pause GOT en dag eller 2 🙂
HA EN FIN KVELD
Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok




Skal se den påskekrimmen jeg også, tror jeg har lest alle bøkene til Jørgen Jæger, så det spørs hvordan jeg liker serien. Hivju er ikke slik jeg har sett for meg lensmann Ole Vik akkurat🤷♀️ håper jeg blir positivt overrasket
Hivju er dyktig! Liker han godt i Game of Thrones også 🙂