VÅREN – Grønn & Skjønn

Designet av McClure

 

Klart du kan bruke sjal om våren, ja hele sommeren om du vil – Dette har me snakket om før vettu og det er så deilig bare over en enkelt topp. Merino og Alpakka er det eg foretrekker selv i sommermånedene 🙂 Sjalet over her var jo virkelig vårlig og lekkert + det er strikket i tynt sokker garn i merino (350-400 m pr 100 gr)

 

 

Designet av Kelly McClure

 

Hvis du bruker Rabattkoden LUCKYCHARMS før midtnatt i dag får du det helt GRATIS!!
(I dag er det 11.april, bare skiver det for ordensskyld i tilfellet noen sender meg melding i morgen om at det slettes ikkje er gratis – Typisk!)

 

 

SHAMROCK SHAWL
Bildene over
One Size

 

 

 

 

Designet av Kelly McClure

 

Kanskje ikkje et sjal var det rette akkurat nå, men sokker, ja det er noe me trenger hver eneste dag- Årets rundt 🙂 Lekker fargekombo ♥

 

 

FIZZY LIFTING SOCKS
Str Dame Small og Large

 

 

 

* * * *

 

 


Akkurat SÅNN ⇑føler eg meg i dag! Rett og slett knekt og delt i 2!
Stakkars lille søte kaktus, Dib sin FEIL! Eg hadde hengt treningsklærene hans på 2 klehengere i gardinstanga over vinduet her. I steden for å løft hengeren ned bare draaaar man i klærene til hengere gir etter og det meste i vinduskarmen flagrer. Litt extra synd med denne kaktusen. Dib fikk den på skolen i fjor og eg måtte plukke den ut fra bunnen på skolesekken, du kan si at livet hang i en tynn tråd! Eg lappet den sammen og støttet den opp med grillpinner og nå var den jo blitt sååå fin, men altså, eg kan jo ikkje bruke limpistol på den
så eg vet ikkje om eg gidder en gang til…

 

 


Er jo ekstra betryggende at det da spirer og gror i andre potter! Se her du! Endelig ser det ut for at det blir litt MiniMeloner i sommer! ÅÅå gleder meg til å dandere i en salatbolle med kun grønnsaker fra egen terrassen!
Det smaker jo helt himmelsk ♥

 


Etter en treg oppvåking i formiddag tok eg meg sjøl kraftig i nakken!! Før eg i det hele tatt kunne finne frem en eneste påsketing måtte det vaskes i stua!! Støv samles fort og det var en fryd å få det bort, det eneste eg IKKJE har gjort er å moppe gulvet – Håper at Ali tar hintene mine og svinger moppen før helga hehe

Eneste eg hadde tilgjengelig av Påskepynt var disse FREAKY EASTER BUNNIES (<—Gratis Hekleoppskrift)
De hekler du kjapt, og så er det bare å dandere de rundt etter hvert som de kommer av nåla

 


Ali hadde så vidt kommet seg til bunns i første kaffikopp før han bretta opp pysjamasen og entret terrassen!
Me visste me muligens hadde litt for lite beis, men det må jo uansett brukes opp.
Det gjenstår kun noen planker så nytt spann skal hentes hjem neste uke 🙂

Nå mens eg satt her fikk eg Ali til å hoppe ned i garasjen så nå står det 2 esker midt i stua med MASSE kyllinger, egg og diverse ♥ Tja, da blir det pynting nå straks så det å hente hjem Helgekosen utgår i dag og er utsatt til i morgen. Da blir det jo herlig å handle i morgen og vite at alt er på stell hjemme 🙂 Ang det Årsmøtet nå kl 18 trooor eg at eg for min del dropper det! Selv om eg egentlig bare trenger å rulle ned noen trapper er energinivået så bunnskrapt og eg ser ut som ei utslitt vaskefille derfor tro heller at en nydusja Ali er en bedre representant for familien enn meg hehe Det er ganske vondt når batteriene er helt utladet!

Men ok, eg satser på at Påskekyllingene kan fly for nå tømmer eg eskene mens Ali er i dusjen og etterpå får eg gjøre et tappert forsøk på å freshe meg litt opp før eg inntar hvilestilling her i Go`stolen mens han stikker på møtet. Satser på å få ladet opp et par timer da sånn at eg får fart på strikketøyet i kwell 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
BEHAGELIG KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille uten vrankpant! 🙂

1 kommentar

Siste innlegg