~ Vårrengjøringa ~

 

Nå var eg bare nødt! Nødt til å gjøre det skikkelig, tørrstøving er greit inni mellom, men nå måtte eg bare vaske…Ja og det er er tidkrevende…70 store glass og 57 små skal ta ned, vaskes (Bare uten på selvfølgelig) så skal hyllene vasken…den øverste krevde litt akrobatikk, men det gikk da på et hvis kan du si…*Puster lettet ut*

 

 

 

 

Måtte til med denne støvkosten for å komme skikkelig til på den…

 

 

 

 

…øverste hylla! Jaggu ikkje bare bare skal eg si 🙂 Når eg sitter alene å perler bruker eg som oftes perlene i perlekommodene på skrivebordet. Å ta ned alle glassene eg trenger krever en del plass så kommodene er geniale! Når eg perler med ungene så er me 2 som bruker kommodene og en får glasser 🙂 Alle skal få skal vites!

Har i grunnen en tanke om å få i hus 2 kommoder til…Jadda jadda, litt sånn halvveis galskap, men akk så gøy da! Galskapen altså…

 

 

 

 

Sånn da *Smiler* hyllene igjen og 127 perleglass er blanke og fine +
det dufter Sitron Ajax, jaggu ikkje verst for en ukestart å være 🙂

Skal straks avgårde og ned i mor mi sitt hus. Storesøs og eg skal vaske alle vinduene på innsiden og stæsje opp med litt frukt og dill (Meglers ordre) fordi i morgen skjer det: Første visning! Blir veldig spennende! Tenker eg kler meg i turbukse for planen er å gå meg en tur etterpå 🙂 Hvor? Vel,det gjenstår å se….og sååååå skal eg hjem å perle litt flere høner, kyllinger og kanskje en hane til – Da begynner eg å nærme meg vårpøntinga her hjemme 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD
MANDAG OG NY DEN

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Ja nå kan du klappe deg selv på skulderen. Godt gjort.
      Ønsker deg en flott uke, og lykke til med salget.
      Klem fra Liv

Siste innlegg