Venter du på Blåveisen?

Designet av DUCATHI

 

Eg vet om et sted hvor det hver vår bugner av Hvitveis, men eg har faktisk aldri visst at den er giftig? Hmm Ok, verre er det med Blåveis, den har eg ikkje sett så ofte – Er lite (kanskje ingenting?) her i vest, men det er ikkje intet problem for nå kan eg jo bare strikket meg et par lekre sokker i steden for. Ducathi er virkelig i toppen hva gjelder gode og lekre sokkedesign….Ahaaa….det er bare å sjekke ute hele Sokkeskuffen hennes!

 

 

 

Designet av DUCATHI

 

I oppskriften på denne vårsokken har hun lagt til et extra mønsterdiagram slik at du kan velge mellom 2 forskjellige blomster. Hvis du så strikker flere sokker og bare bruker flere farger på blomstene, ja da kan du lage deg ei skikkelig “SokkeFlora Skuff” 🙂

 

OFFSPRING SOCKS
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

 

 

Tja, ser ut for at “TING” kan skje i dag hehe Terrassen ble omtrent tømt i går, dvs at alt står klistret i den andre enden og VårVasken kan starte! JuHuuu I går var eg på NIPPE til å dra frem frøkassene mine og sette litt frø, men egentlig liker eg best å plante rett i jorda ute. Hvis ikkje må de frøkassene stå på gulvet i stua…*Blir rotete av sånt*…Kanskje et planterom er det neste eg burde hatt!? *ler* Nei, det viktigste for meg i år er at Passjonsblomsten min vokser uproblematisk etter sin første vinter i drivhusdval! Er sååå spent og ja, eg kommer garantert til å gnåle om den…Dessuten er det stor fare for at eg kjøper meg en rosa en i år…(Kan blir dobbelt opp av mas da...) Kan også skryte over at Clemtaisen skyter over alt, men at eg ikkje kan se noen liv i krukke hvor eg plantet min første Hosta i fjor…? Hosta`n skal kunne bare vokse opp igjen, ikkje det? (Må Google litt om den tror eg) Mor mi sine kommer i allefall opp år etter år.

 

Kjenner eg TRENGER noen mimrebilder fra i fjor….*NYT*:

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Hostaen kommer nok. Den trenger tid, bare. Ingen tegn til mine heller, selv om de har fått sol og litt varme en god stund allerede. Dukker alltid opp 😊.

      1. Det var nå godt å høre, eg har vannet og gjødslet litt fordi krukka var så tørr så eg får smøre meg med tålmodighet 😀

Siste innlegg