Vi har en VINNER!

 

Det var nesten så eg hadde glemt det ut! Nei, eller jo, men eg kom på det når eg for litt siden var i dusjen 😀
Har trekt en vinner og takker i sammen slengen for deltagelsen, 70 kommentarer er søren ikkje verst –
Fornøyd med det! Tusen Takk skal dere ha!

 

Eg klikket meg inn på Random.org
og overlot ansvaret der og det ble nummer….

 

 

 

….3 som vant denne nydelige hespen og 3 armbånd perlet av moi!
Den 3. kommentaren ble skrevet av…..Trommevirvel….

 

GJERTRUD (haarkvi@)

GRATULERER!

Send meg en mail: [email protected] med adressen
så får eg pakken i posten før helga!

 

 

 

 

 

Ok, da er eg ferdig, og har nå gjort min innsats for samfunnet! Tusen Takk til alle som bidra frivillig i denne sammenhengen! Herregud for en flott gjeng! (I allefall ute på Sola).
Sammen kommer me oss gjennom dette og ALT BLIR BRA igjen ♥

Nå skal eg perle og kose meg på Hobbyrommet! Jepp, eg tok meg en lang dusj da me var tilbake og har fått på meg pysjen. Tenkte tanken OM hvis eg ble dårlig i morgen så er eg nå i allefall nydusjet 😀 *ler*

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

8 kommentarer

Siste innlegg