Vibbedille Shopping….gone crazy….

 

Jadda jadda….Vibbedille på Ringo går alltid galt…det er akkurat det samme med viskelær…Jepp, det er Vibbedille 52 på shopping! Skulle bare kjapt innom Ringo etter at eg hentet Amira for å kjapt kjøpe ei nisselue…veeel...de hadde ikkje nisselue da, men HEKKAN de hadde jo de søøøøteste klistermerkene…

 

 

 

 

Amira bare sååå på meg: “Mammaaaa!!” Jaja, eg skal bare ha et par til å putte opp i en julegave…vel, eg avgjorde fort at det var FOR vanskelig å velge kun et par så da ble det ei god bunke for underveis ble det avgjort at EG også måtte ha!! “Ka bruker du det til”, kom det fra Amira….Veeel…pynter litt sånn eg sender, pakker å sånn…åsså e det jo kjekt å ha! “Akkurat”, kom det oppgitt fra Amira…

 

 

 

 

Eg blir 7 år hver gang eg kommer inn på en Lekebutikk o.l….det er ganske så nice i en alder av 52!! Hvorfor er det bare de små som skal få problemer med å velge hehe Koser meg eg, men eg skal dele disse klisterene med meg, jepp, kjenner ei lita som kommer til å elske de – så noen brett går inn i hennes julegave 🙂

Ellers har eg hatt en helt TOPP dag sammen med Amira, først fikk me unnagjort det som var målet for dagen. Resultatet av dette skal du få se senere i kveld – Må gå gjennom alle bildene + eg skal klippe og pakke flesk først, greit å få unnagjort det før eg daler ned i go`stolen. Om ikkje innlegget mitt senere i kwell får frem smilet,
ja da vet ikkje eg!!

 

Før var Amira og eg ofte ute å tok bilder, har hatt lite bilder av meg selv de siste par åra her på bloggen. Det blir liksom ikkje etter at hun giftet seg og flyttet ♥ På den andre siden føler eg meg ikkje like vel hele tiden, ikkje til å stikke under en stol at eg har lagt på meg ganske greit de siste 2 årene….Noe eg så absolutt ikkje trives med, men nå er det jo en gang sånn at slik ser eg ut og eg kan ikkje slutte med det eg liker! Å ta bilder til bloggen f.eks har i alle år vært en selvfølge. Hva som skyldes vektøkningen er ikkje så godt å si, i matveien er eg ganske lik som alltid bortsett fra eg reageret på ting som mel, ris, pasta…enkelte dager ser eg ut som eg er i siste trimester med tvillinger! Overgangsalderen vet eg kan påvirke, det samme med et fravær av skjoldbruskkjertel og lavt stoffskifte. (Det BESTE med overgangsalderen for min del er at migrenen som eg har hatt siden eg kom i puberteten er bort!! NYDELIG!) Meeeen, eg kjenner bare det at eg orker ikkje bry meg, om 10 år kommer eg til å angre at eg sluttet å ta bilder så i dag var kjempegøy + at været var fullstendig upåklagelig, ISKALDT, men nydelig vær!

 

 

Åsså Åsså blir eg sååå HAPPY når dette skjer:


GRYENDE fornekter seg ikkje, og neier fint og sier; TUSEN TAKK

 

Men ok, nå skal eg først på kjøkkenet å få bort alt som venter
så får du smøre deg med tålmodighet så lenger 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Juleklem Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Det var faktisk en lettelae å få bekreftet svart på hvitt at det ikke bare er meg som f.eks har like stor glede av å spille på en xylofon i dag som da jeg var 5, 9, 13.. – For ikke snakke om hvordan frisørdukker faktisk har gått fra fullstendig uinteressant i den aldersmessige målgruppen, for så å bli en faviritt hjemmeaktivitet i det tenårene begynte å dra seg mot slutten, for så aldri å bki vokst i fra.. Videre, har vi sånt som tøydyr, modelleire, den legendariske ‘slime’-boksen, klatrespiralen, og spill på data & tlf hvis målgruppe er lysår unna kvinnfolk med tett opptil et halvt århundes fartstid på planeten, osv, osv 😂🤣

Siste innlegg