Viktig å ha det gøy!

Reklame | Rito Hobby

 

Skal ikkje så mye til før du kan ha det gøy og kose deg noen timer; Noen poser med perler og et par brett så er du der! Eg har forlengst innsett at for at mine dager skal ha godt innhold gjør eg som eg vil, og ikkje alt annet som som muligens forventes av ei som har passert 50.  Hama Perler er så absolutt ikkje bare for barn. Hva du kan perle er uendelig, det finnes ikkje den ting som ikkje kan strykes av et brett.

 

Alt av perler og brett som eg bruker får eg fra RITO HOBBY! Ingen over, ingen ved siden av når det gjelder utvalg og tilgjengelighet, bare nevner det litt sånn i forbifarten 🙂

 

 

 

 

Et par festlige bokser med lokk (Ja eg vet, eg må huske å lime ørene litt på Leoparden), fyll de med noe godt, eller noe gøy (Flere perler kanskje?) og du har en super gave f.eks. Ellerkanskje du trenger noen snåle bokser til alt dillet du har på kontoret ditt? Ikkje sant! Easy fix!  Disse 2, og muligens andre dyr, skal få bli med meg på Tananger Dagene 🙂 Selv om eg egentlig har god tid ennå, føler eg at tiden nå springer fra meg! Nå i kwell har eg perlet en del monster, det er gøy, og eg er sikker på at de faller i smak hos den yngre garden. Det er definitiv flest barn på Tananger Dagene, og hvem vet? Kanskje eg får meg noen nye perlevenner? Ikkje sant 🙂

 

 

 

 

Mønsteret på disse boksene, og ikkje minst forklaring på hvordan de lages finner du i PERLELEG – Boka til Anja Takacs. (Halene står ikkje i mønsteret, de bare perlet eg) Har alle bøkene hennes og eg vet hun holder på med ei ny som kommer til høsten! Det gledes 😀 Planlegger du å pynte med perlerier til jul? Vel, da kan eg virkelig anbefale Perlejul og Mine første juleperlerier. Vil også anbefale deg å ikkje drøye for lenge om du f.eks vil pynte ute til jul, det baller fort på seg under veis så start i tide! Ho Ho Ho

Alt av perler og brett finner du Her inn hos Rito 🙂 Skal du perle mye eller stort er det smart å kjøpe Poser med 6000 perler, for du vet? For hver krone du sparer kan du kjøpe enda flere perler *fniser*

Ok, nå er det langt over midtnatt, dvs det er 17.mai. Skal bare være hjemme, men eg har som nevnt planer om
å lage Pavlova, helt enkel med ferdigkjøpte små bunner, jordbær, blåbær, vaniljekrem og krem. Kjøpte en boks Sjokade også for tradisjonen er at det dyppes jordbær 🙂 Middag blir burgere med alt som får plass mellom brøda! Jadda, ja og barnetoget ser eg på NrK – Er vel en av de få gangene eg setter på NrK 🙂

Da får du sove godt, skal du opp før sola? Tidlig ut og i farten? Kos deg, husk og drikk mye vann det blir ikkje bare en lang dag, men det kan også bli varmt! Her skal det opp til 18 grader, i går meldte de 21?
Hmm skal ikkje forundre meg om det regner når eg våkner…! Vel vel....

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg