Vinner av den Kuleste Strikkepakken

 

Da har eg trukket ut den siste som får en flott gave i denne runden (Det blir nok flere etter hvert)
Dette har vært gøy syns eg selv om det krevde noe mer av meg også 🙂

De riktige svarene på denne runden var:
1: Krabbeloftet
2: Kystkulturen
3: Hellestøstranden

Neeesten alle hadde riktig 🙂

 

 

 

 

Hun som var heldig i denne runden skrev kommentar nr…

 

 

 

…nemligen…

 

MARTHA S. OLSEN

Gratulerer så mye!
Send meg adressen din på mail: [email protected]

 

 

Først i dag har eg hatt gidda til å gjøre noe her hjemme….Kjøkkenet er pr nu strøkent og kaffi/te “stasjonen”
er på plass. Nå gjenstår det å se hvor lenge herligheten varer *ler*
Nå skal eg uansett perle og ta kwellen her på Hobbyrommet 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg