Vinteren er avlyst!

 

Ja det må være sånn, eller..? Vinteren ER avlyst? Ikke så mye som minner om vinter når me er ute på tur, ja jo litt kaldt er det jo, men kun når det blåser. I dag var det herlig vær på tross av 5 grader, ingen fornemmelse om vinter. På nyåret i år når eg begynte å gå tur var det vinter, intet minus med det – Var like flott ut for det om 🙂 Eg håper på snø i desember, men om den skulle utebli så trenger den heller ikke komme snikende
i slutten av februar for da er eg klar for våren!

Dette året altså…Nå har eg gått tur flere ganger i uka i 10 mnd, tro hvor eg hadde vært om eg ikke ble med den gang da?? Eg hadde garantert vært like tung og ikke hatt samme inspirasjonsgrunnlag til å teste ut det med å kutte mel og sukker. Det er jo alfa og omega for flere med autoimmune sykdommer og det funker jo for meg, resten har jo gått veldig greit – Det å gå tur er jo i grunnen det enkleste selv om eg for 10 med siden var totalt ødelagt etter det enkleste turen…! På tur diskuterer me, forteller, ja og så konkluderer me og blir
i grunnen alltid enig – Livet på tur ER enkelt! Ingen er dårlige, me kan være på forskjellige nivå, men poenget er at du er på tur – Alt er bedre enn å gro fast i en sofa eller go`stol + at det er noe de aller fleste kan gjøre. Knipset litt bilder i dag, så det er bare å nyte denne fraværende vinteren me er så heldige å kan nyte!

 

 

 

 

Etter turen ble me servert hjemmelaget suppe på Byhaug Kafeén. I dag var eg litt skeptisk, er i grunnen alltid det til kremet supper… Tåler dårlig kremfløte, dette var soppsuppe – Aldri smakt! Ingenting å si på smaken, var bare veldig forsiktig i forsyningen 🙂

 

 

 

 

Her å være ferdig gått/trent kl 12 🙂

 

 

 

 

En fin runde, dette er turer som alle kan gå uansett form så turen ligger som regel alltid på rundt + – 5 km 🙂

Nå sitter eg her å dibber…PAKKE på posten til meg og bilen står utenfor på 3 hjul!! Ali driver å skifter den den fjære som var litt dårlig, ble oppdaget på dekkskifte forrige uke, best å bare få det gjort! Syns han må bli ferdig nå kjapt! Eg vet hva som er i pakken, det betyr at eg må rydde og organisere litt her på Hobbyrommet kan du si…Har ventet siden før sommeren på dette…Tomt på lager i evigheter! Uansett, eg har fått på meg den nye pysjen så det blir bare å surre kåpa rundt meg når eg kommer meg ut på hjul! Går så fint atte 😀

 

 

 

NYT RESTEN AV DAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg