Vottene du bare MÅ Strikke!

Designet av The Knitting Barber

 

Noen ganger er en avgjørelse tatt uten at du har vurdert det en gang – Disse vottene er en av de gangene!
Du er egentlig bare nødt til å strikke de, det eneste du trenger er 2 nøster Finull og pinne 2,5 🙂 Mulig ei kanne med te eller kaffi ved siden av og en ellers flott søndag er jo greit. Utover det? Vel, det er vel innlysende??
Sett deg godt til rette og bare KOoOS deg i ditt eget selskap – Finnes neppe noe bedre 🙂 Du kan evn toppe det hele med en god podcast eller ei fin bok på øret. Ta nå å nyt litt egentid i fred og ro, det er godt for sjela ♥

 

 

 

Designet av The Knitting Barber

 

KNIT FAST MITTENS
Bildene over
Str Voksen/Dame

 

 

* * * *

 

Tja, ka skal eg si? Det er søndag og eg våknet FØR kl 7! Vel la eg meg tidlig i går, men tanken var jo å gjerne sove litt mer enn hva eg vanligvis gjør. Drømmer egentlig stadig oftere om den der øde hytta på fjellet eller no 🙂 *humrer*. Men ok, eg har 2 ferske gjær i kjøleskapet som etter planen skal lage de beste bollene ever: Farmor sine ♥ Det er litt balsam for sjela å bake boller spesielt om man gjør det på gamlemåten; å bare kna deigen ferdig for hånd! Det er i grunnen veldig sjeldent at eg bruker Kenwood`n til det. Sist eg bakte boller var i november, da ble det over 100 boller til kiosken på NM – Selv da knadde eg de for hånd 🙂

I dag skal eg lage TOPPEN 20 stk, det får holde 🙂

Ellers har eg bare planer om å høre på siste ukas Podcaster som eg ikkje har fått hørt ennå, strikke og evn se på en serie eg startet på i går: Station 19, det er den der spinn off serien til Greys Anatomi som gikk på Tv for en tid tilbake. Vet ikkje heeelt om eg liker den…litt “flat” kanskje? I dont know, får se et par episoder til 🙂

 

 

TA DEG EI BOLLE
OG HA EN FIN SØNDAG MED
ELLER UTEN FJÆR!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg