What Next?

 

Eg har mange baller og stort sette spinner de rundt i luften, men i dag fikk en da landet 2! En haug av terrakotta potter og 150 blomsterpinner….Ja haaa ja, skal i det minste ikkje stå på planene! Har alltid vært glad i slike krukker, men syns de har blitt ganske dyre…? Ja, eller, det blir jo dyrt om du vil ha en del…Vel vel, eg fikk et tips og da var det gjort *ler* Inne hos Adlibris har de nemlig slike krukker, og der var de rimelige! Mange størrelser!
Da eg kjøpte mine i forrige uke var det ikkje så mange størrelser så de store mine er 8 cm høye og de minste er kun 3 cm….
hmm…hva i alle dager eg skal bruke alle de små til aner eg ikkje! Vet flere lager diverse figurer,
men det er ikkje det eg skal bruke de til…

 

 

 

 

Planen min i utgangspunktet er å støpe i det! Kjøpt 2 rustikke terrakottakrukker på Edens Hage forrige uke for å prøve ideén min, men så havnet eg altså inn på Adlibris….Men ok, hva eg skal gjøre med 72 krukker vet eg ikkje!

 

 

 

 

Siden eg likevel skulle på posten å hente pakken tok eg en telefon opp til Edens Hage for å høre om blomsterpinnene var på plass, og det var de! Plukket med meg 150 stk, vil tro det holder i massevis!
Kjøpte 30 cm og 50 cm 😀

Om noen har en idé til hva eg kunne brukt de smååå krukkene til, vel, fortell meg gjerne! Har 48 stk – 1 som eg klarte å knuse! I juni skal eg jo bli med på Tananger Dagene så eg må jo planlegge litt og nå eg har
i hus det eg trenger til det eg planlegger 😀

I dag har eg fått unnagjort en del! Startet med å svippe ned på Nille etter litt gule lys, og siden eg likevel kom meg ut gikk eg innom Treningssenteret og fikk unnagjort noen km 😀 Gikk litt lengre i tid og km enn det eg gjorde på lørdag – Føles godt. Vel hjemme igjen fikk eg vasket og pyntet stua klar til påske. Nå?
Nei, nå blir kwellen viet til serie og maling!

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Det ska bli så trevligt att se vad du har för ideer för dina krukor, jag gillar att prova på nya saker, men är lite ide fattig själv.
      God Kväll.

      1. Takk skal du ha 🙂 Skal bare få ferdig den Russedressen så skal eg begynn med de terraskottakrukkene, så får eg se hvordan det blir 🙂 Kos deg masse du også 😀

Siste innlegg