WOoOW! -Sjekk de sokkene!

Designet av Nicola Susen

 

Altså, sjekk! Ahaa ser skikkelig digg ut! Nicola Susen er en designer i egen klasse, liker henne veldig godt, har du sjekke ut hva hun har? Det første eg la merke til da eg fant henne for noen år siden var at stort sette alt hun strikker er i Wollmeise, herlig! Men det er en annen ting også, når det kommer til plaggene så er det ikkje noe direkte størrelse, men du strikker det bare til det passer deg – Ganske enkelt genialt! Hun har flere sokkepar, like kule som de over, men det er kun de første hun publiserte som er fargerike! (<—Gratis oppskrift)

 

 

 

 

Designet av Nicola Susen

 

Litt anderledes sokker, men det ser jo ut for at de sitter perfekt, akkurat som alle hennes sokker! Det er nesten som de er “ergonomisk” riktig uansett fot 🙂 Eg må, nei…eg er NØDT til å strikke noen av hennes sokker. Det er mye ribb og vrangstrikk i sokkene hennes og det er jo noe eg virkelig liker godt!

 

STRANDTREPPE
Bildene over
Str XS til XL

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Det blir lite strikking her eg sitter på Hobbyrommet! Nå har eg akkurat svelget en burger, tja siden me er alene så ble det eg som flippet et par burgere, og påskelammet utgikk 🙂 Passer meg utmerket egentlig! Eg har MYYYE på planen og MASSE tid så nå er det bare kosekose fremover, ja hvis det ikkje plutselig popper opp noe prekært! Det kan skje, og eg har aldri fått surret særlig lenge i ro og mak før det popper opp noen ønsker – det er gøy da!

Før eg flippet burgere prøvde eg meg på ei fotlenke med de nye perlene eg nylig fikk i hus. Det var ganske mange som ønsker fotlenker da eg perlet armbånd (<—Fortsatt tøffe/fine armbånd til salgs) i fjor, men siden det var så sent på året når eg startet droppet eg det. Vel, nå er det jo FØR sommeren og det er straks mer aktuelt! Det eg lurer på da er: Fotlenke med lås, eller bare med sånn strechstrikk som eg bruker til armbånd? Det eg perlet i dag er uten lås og det er intet problem å smyge det over hælen 🙂

Vel vel, nå tenker eg å se ferdig serien (ÅÅÅ da må eg finne en ny serie i løpet av kwellen! TIPS?) og legge noen perleplater, gudene skal vite eg har planer om mange….Veeeldig mange!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Hejsa
      jag måste nog säga att jag är lite avis på ditt fina arbetsrum, jag tycker det är sååå roligt att se bilder från det.
      Ha en bra dag
      Myrica

Siste innlegg