0 HULL!?!?! -Frustrerende!

 

Du som følger med vet eg inni mellom prøver å ferdigstille en Jeansjakk i str barn….en smal sak egentlig, bortsett fra at det selvfølgelig tar tid, men eg koser meg 🙂 For en stund siden bestilte eg hjem noen Hjerte Karabinkroker….hadde litt planer si, men “problemet” var at de var en del større enn eg hadde tatt høyde for…*glemte å sjekke størrelsen*. Betyr lite i den store sammenhengen for eg kan jo bruke de til andre ting; f.eks nøkkelringer, eller i mitt tilfellet; En søte Jakkepynt…Ikkje sant!? Hvem sin lille jente/gutt hadde vel ikkje likt noe dilldall som hang fint plasert på en unik jeansjakke? Ja ikkje sant!

 

 

Men her stopper dette, eller rettere sagt: Det oppstår herved et problem som eg ikkje hadde tatt høyde for….

 

 

Klesindustrien har nemligen bestemt av barn i en alder av 7/8 år ikkje kan kneppe en knapp…Ergo: Trykknapp!! *humrer*. Min tanke var å henge anhenget mitt enten rundt knappen eller i hullet, men som du ser er det absolutt ingen hull i denne jakken!?! Noe eg aldri hadde tenkt var mulig…! Borrelås på skoene er eg meget godt fornøyd med opp til en viss alder, men trykknapper!? hehe

Vel, da er det jo bare å legge den kreative hjernehalvdelen i bløt og T E N K E! Hmm eg har nå kommet så langt at eg har hentet frem Hulltanga mi! Den kan snappe hull i tjukke skinnreimer så da er vel en jeansjakke bare barnemat….so to speak….Alt man må tenke på og ikkje minst ta høyde for…Trykknapper satte en
brems for meg i dag, hva blir det neste tro??

 

 

 

 

Ellers kan eg rapportere om et meget rotete Hobbyrom! Hadde dette vært en standar så hadde eg gitt opp å bare gitt Ali et stort soverom….men dette er heldigvis bare forbigående! Ja forresten! I går ga eg gass og malte samtlige blomsterpinner på baksiden! Noen trodde eg var gal, men det er eg ikkje – Det får en veldig fin effekt, ligger fortsatt en snutt ute på SnapChat om du vil se 🙂 (vibbedille)

Nå gjenstår det bare å pakke alle pinnene i cellofan, venter på noen større cellofanposer og de må lande i postkassa før eg får de ferdig 🙂 Resultatet havner nok her på bloggen 🙂 Nå skal eg sjekke ut hvor, og ikkje minst hvor enkelt det er å lage meg det hullet eg trenger…Ikkje sant...

 

 

HA EN FORTSATT
FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg