1-2-3 JULESTJERNE

 

Det var når eg satt hos tannlegen i 8 tia i morgen det skjedd….Satt å scrollet på FB og der kom det et innlegg fra Knut & Kjartan opp….Å nei da, eg skal ikkje på ta meg å ha funnet opp denne stjerna, vel har eg klippet noen 1000 snøfnugg – Men ikkje denne stjerna. Så enkle og så kjapp + eg kunne bli kvitt noen
av alle de kalenderposene eg har liggende.

 

 

 

 

Eg hadde ikkje flere hvite poser igjen, men den ble da ikkje dum i “gråpapir” farge heller – Fikk bare et litt noe rustikk utseende. Sååå enkelt at t.o.m minstemann kan klare dette, trenger om mulig litt hjelp med saksa der det er tjukkeste, men utover det? Easy!

 

 

 

 

Du tar 8 poser av en slik pakke, det er 24 stk
i en pakke så du kan potensielt lage 3 stjerne, why not?

 

 

 

 

Lim posene sammen på denne måten, tror eg vil anbefale limpistol ja hvis ikkje
de små har tålmodighet for å vente på andre limtyper…

 

 

 

 

Eg er litt der at eg må måle og være symetrisk, men du kan bare klippe som du vil – Blir det ikkje bra så lager du bare en til 🙂 Lim til slutt sammen start og slutt, klips et hull, finn ei sløyfe og heng den opp VOLÁ!

Nå må slenge beina på nakken og komme meg avgårde,
men nå har du noe å kose deg med i dag.

 

 

KOS DEG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg