1 år på hylla…

Reklame | Rito Hobby

 

Selvfølgelig er det mulig å ha for mye garn – Det vet eg alt om! Det siste året har eg gitt bort mye og solgt noe, bare for at skattene eg vil beholde skal få skinne i garnhylla mi! Eg tok jo et valg sommeren 2021 da eg flyttet inn på Hobbyrommet at alt av garn kunne ikkje bli med…Eg begrenset det til ei hylle med 16 “hull” og det har eg tenkt å fortsette å klare! Så ja, for å få til det er det virkelig på tide at eg begynne å strikke MER!

 

Dette nydelig garnet: Infinity Hearts Anemone fikk eg fra Rito Hobby i januar i fjor…
DA er det seriøst på tide å sette det i arbeid tenker eg…

 

 

 

Ahaa dette er så mykt og lett at eg har vel kommet frem til at det er nødt å bli til en lett og litt lun sommergenser! Garnet finnes i så mange fine sommervalører ♥ Nøstene er på 100 gr/230 m og er faktisk på tilbud! Tilbud er gøy!!

 

 

 

 

Fargene er valgte meg er Nr 12 –
Minner litt om sand og sjø = Altså sommer 🙂

 

 

 

 

Har lenge tenkt at en helt enkel raglan top/down er det eg må gå for, men så er eg jo veldig glad i V-Hals da…siden eg tenker litt sommerbruk er jo On The Beach helt perfekt! Den har eg strikket før
så eg vet den er god i fasongen

Hvilken farge kunne du tenkt deg om du skulle strikket deg en deilig sommergenser?

 

Eg har bare et skikkelig ullprosjekt på pinnene som eg må få ferdig først og sååå vil eg strikke en prøvelapp eller 10 av dette garnet slik at eg ikkje ender opp med et 2-mannstelt som sommergenser 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg