1 Premie og 1 Vinner

 

Flotte vesker til en verdi av ca 1000 kr ble til en premie denne uka, sånn skjer når man rydder, rydder OG rydder! Skal ikkje se bort i fra at det dukker opp noe mer etter hvert, eg er ikkje ferdig å rydde ser du!

Uansett denne gangen har eg kun 1 premie som skal ut å reise og den heldig som får alt
på bildet over i postkassa er den som skrev kommentar nr….

 

 

Dvs det er

LENA (karalar@)

 

G R A T U L E R E R !

 

Send meg en mail ([email protected]) med adressen din så
skal eg få dette i posten rett over helga 😀

 

 

GOD HELG VIDERE
ALLE SAMMEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Oi! Næh! Så flott! Nå ble jeg superglad! Tuuusen takk! ❤Da skal jeg hive meg rundt og sende deg en mail, her😍
      Ha en nydelig kveld videre😊🎵🎶🦋

Siste innlegg