1 Vinner – Nydelig Garn

 

 

Nå har suset rundt her hjemme med Jif, Ajax, vaskefille og mopp + en krisetur til Rema da eg hadde glemt noe essensielt når me handlet i går! Nå står alt linet opp på kjøkkenet klar til å hakkes, skjæres og stekes, bordet er dekket og det er nesten klart for tacokwell. Siden eg aldri vet hvor sen kwellen blir tenker eg det er smart
å trekke en vinner av Summer Give Away nå før eg entrer kjøkkenet igjen. Greit med hva som er gjort +
at du skal slippe å sitte å vente hele kwellen *smiler*

Ok, eg surrer Random.org for å finne en vinner! Den heldig får en nydelig garnhespe i knall lilla
(Som eg har kjøpt hos Holen Ullverksted) + 6 håndlaget maskemarkører og litt sommergøy!

 

 

 

Denne gang er det kommentarnummer….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GRATULERER TIL

 

SYNNØVE (Simoland)

 

 

 

Send meg adressen din på mail ([email protected]) og pakken blir sendt over helga.
Om vinner ikkje melder seg trekker eg en ny på mandag. Nå må eg komme meg ut på kjøkkenet!

 

 

 

 

HA EN FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg