1 Vinner

 

JuHuuu Da var trekningen gjort og selv om det var mange kommentarer, 98 stk (Noen var doble og triple, men det tok eg hensyn til og de ble talt som en under telling) ble det easy fix og lite telling for min del haha
Vinner var nemligen….

 

 


Kommentar nr 1! Enklere blir det ikke, men så gøy da for vinneren er

 

MONICA GULLESEN HANSEN

 

Eg vet at den dama der elsker farger så dette må jo være midt i blinken, eller hva?
Kjenner eg Monica rett så tryller hun lett noen fint ut av denne pakken.

 

Gratulerer!

 

 

 

 

Alt på bildet skal pakkes og sendes. Så send meg adressen din så skal eg få det gjort over helga 🙂
Dette var gøy!

 

*

 

Eg har allerede vært ute å fått gjort en del på terrassen, det var en drøm å valse rundt barføtt på nymalt gulv – Silkemykt! Sola skinner og det meste er velstand 🙂 Det nye putekassen er montert og alt eg har satt opp i er rent og pent – Akkurat som eg like det. Ali har fått den “gamle” kassen som var ny i fjor, den har gutta satt under trappa ute ved inngangspartien. Passer supert for da kan alle vannslangene og sånne uteledninger ligger der 🙂 Sååå fornøyd! Har t.o.m fått gjødslet godt opp i grønnsakkassen, skal bare fylle på med litt fin jord på toppen før eg planter frø.

Eska med drivhuset opp i har eg dratt inn her i stua, skal tømme den etterpå så kanskje….i løpet av lørdagen blir det satt sammen. Middagen har eg t.o.m fått gang på, siden Dib skal være hos en kamerat i dag lager eg laks. (Eneste fisken han ikkje er så glad i) Eg elsker fisk og kunne spist det hver dag + det er en middag eg ikkje blir dårlig av. De sure agurkene har eg mixet og står i kjøleskapet, mandelpoteter, gulrøtter og brokkoli står klar på komfyren og laksen skal bare opp i en form og inn i steikeovenen – Senere! Kjenner eg gleder meg til den maten!

Ali er litt gåen (Han kan visst nok nesten ikkje gå…!?) i ryggen etter malinga i går så han krøp inn under dyna ei stund og eg skal skli meg ned ved spisebordet og få i havn humle nr 2 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. gratulerer til vinneren ,ja tipper vinneren får ttil noe fint av den pakken :=) høres så deilig ut å jobbe med jord og så osv ha ha her ligger snøen dyp ennå så hagearbeidet må bare vente ,men vi har fått gjort mye annet ute i dag som også var gøy å få gjort ,:=)

    2. Å herlighet 🥰🥰🥰 Det var bursdagsgave det. Jeg deler jo dag med Dib, så dette var arti.
      Fantastisk gave å vinne, tusen takk du er en knupp.

      Også må jeg jo skryte av middagen dokkers idag, verdens beste mat, kunne også spist fisk hver dag.

      Nyt helga og den flotte balkongen dokkers, her i øst nyter vi varm vår ( eller nordnorsk sommer)

      1. BALKONG!?? haha Terrassen takk 🙂 hehe
        Har akkurat spist middagen og JA det var helt nydelig! 🙂 *mett*
        Gleder meg til å se hva du skal trylle ut av pakken 🙂
        Kos deg du også 🙂

Siste innlegg