Vil DU se Turnusen min??

Juhuuuuu Der var du ja! VELKOMMEN så mye til min NYE blogg! Her skal me virkelig KOSE oss, enig? Vil veldig gjerne høre dine synspunkter på HVA du syns om det nye designet! Men nå først og frem skal du få sjekke ut Turnusen eg nå er inni, dvs de Prosjektene som er aktive her i kroken, dette er absolutt ikkje noe Ufoer! Skjønner?? 


På bildet over har du Sotra Trøya mi! Den fikk eg i gave i fjor av en herlige leser som heter Marianne og eg startet på den LilleJulaften i fjor. NÅ først har Amira fått montert opp printeren hun fikk til samme jul så eg kan få kopiert selve mønsteret! Da kan eg lettere markere med en tysj 🙂

Eg gleder meg sykt til denne er ferdig for den er noe av det Flotteste eg har sett!

 

Dette WIOLA som tok helt av i fjor og eg mer eller mindre tvang Ali til å kjøpe den til meg, noe han også gjorde etter overbeviste han om at dette var HOT! Eg satte i gang strikket den ferdig rimelig fort, men den så ikkje ut på meg!! Brystpartiet ble kjempelang, det samme gjorde armene og halsen sto rett opp! Eg burde nok absolutt ha sjekket min egen strikkefasthet bedre, men vet at også andre slet med samme problem…

Jakken på bildet er resultatet av en OPPREKKET Wiola! Jepp eg rakk den opp og la opp på nytt i halsen! YES, eg har strikket denne Topp/Down utifra eget hode og ikkje minst kropp 🙂 Denne sitter perfekt og er ganske ivrig etter å få den ferdig selv om det ikkje helt ser sånn ut, men bare vent 🙂

 

Eg har ikkje hatt hjerte til å sette kurven med Dukkeklær inn på Garnrommet for det er virkelig noe eg BØR finnr tid til å strikke på! Begynte i Julen2014 med dette så det er en skam! Men bare vent, nå har eg fått Napp på en BabyBorn Dukke så hvis eg får den i hus kan det jo bli fart på sakene 🙂

SOFIES MAMMA begynte eg på en stund før Sommeren og eg har bare nedre del av magen igjen + halve armer. Garnet er tjukt, det samme er pinnene så dette bør virkelig være en smal sak…..hihi

INGRID PULLOVER tok også ganske mye av i løpet av Våren og Sommeren noe eg selv bidro mye til! Det er denne eg vurderer å vri litt på, ja gjøre den enda litt mer spesiell! Blir spennede å se hva eg ender opp med 🙂 Eg strikker den i Silja fra Sparkjøp og det er en drøm å strikke i 🙂

Til Morsdagen i år fikk eg GARN av Jr! Han hadde som du selv gjerne husker vært på Husfliden
å handlet fritt i fargene av Finull! Tenk du, på den måten endte eg opp med å strikke den berømte
HVERDAGSJAKKA til Pinneguri! JuHuuu Har en fra før og det er en absolutt FAVORITT!

 

Begynte på et par BabyBooties rett før eg startet på det AKTIVE prosjektet om dagen! Oppskrift på BabyBootiene kommer eg tilbake med når eg viser deg det ferdige resultatet 🙂 De er forresten skikkelig gode og består kun av riller 🙂

Det AKTIVE prosjektet skal eg vise deg i eget innlegg, Awww kan tro den blir fin! Skal strikke på det nå i kwell, skal faktisk starte på bein nr 2 🙂


Litt sånn HELDIGVIS for meg så var det INGEN prosjekt i den største kurven, men bare garn! Bortsett fra den sauen her da, men den skal eg kastrere å kaste til søyene…..*ler* Jepp, den passer da slettes ikkje inn samme med de 2 andre søte eg strikket! Den ble bare så STOR!

Sånn, nå har eg gitt deg et innblikk i mine synder! Hvor mange prosjekt har f.eks du gående?
Da mener eg UTENOM Ufo`ene, ja for de snakker me ikkje om i dag hehe

Nå er eg spent på hva du syns om selve bloggen?? Designet er det SILJE LIEN DESIGN
(Facebook, link nederst på bloggen, fikk plutselig ikkje lagt ut link!?!?!) Eg er ikkje sponset,
men har kjøpt og betalt Designet selv-Med Glede!!

Noe som er NYTT på denne bloggen er f.eks: Under hvert innlegg ligger det en liten Facebook knapp, på den kan du klikke om du liker innlegget! Hadde vært gøy for da kan eg danne meg et inntrykk på hva du som leser liker å lese 🙂

Du syns muligens noen av bildene er litt uklare? Ja de er det, skal fikse det til nesten gang!
Det er blitt gjort under redigering, men det funker dårlig når bildene blir så store

Nå skal eg hente meg litt kaffi og KOSE meg!

Det må virkelig DU også gjøre 🙂

Go`klem fra ei Stolt Vibbedille 🙂


http://bloggurat.net/minblogg/registrere/359cee9595358ea3bc43bec074b2a31225ea7842

12 kommentarer
    1. Hei. Gratulerer med ny blogg👏. Titter inn både 2 og 3 ganger om dagen for å se på de spennende prosjektene dine😄. Det ble litt merkelig format på de bildene når jeg går inn via mobilen, men det fikser du nok😊. Synd at du ikke kommer på strikketreff på Lillehammer😕. God kveld😀

    2. Skal sjekke hvordan det er på moblen, men hvis det er noe problem skal eg få designeren til å sjekke det for det er ikkje noe eg kan få til selv 😉 Men takk som ga beskjed 🙂

    3. Gratla med ny blogg da. Hehe jeg husker emda passordet på den første bloggen din! Bildene dine ser forresten merkelige ut. Har du sjekket via mobil?

    4. Blir nok litt småplukk som endres etter hver, som f.eks å “Fylle i Knappene”øverst på siden, må ta det etter hvert som eg finner utav ting 🙂 Etter 5 år på Blogspot blir man litt inngrodd 🙂

    5. Tja. Blir vel tommel ned herfra. Ser du er klar over dårlig billedkvalitet, men skriften er også veldig svak. Har kommet over konfirmasjonsalderen så synet krever mer kontraster når jeg skal lese. Men innholdet var som alltid flott og interessant.
      Greit med store bilder, men de dekker mer enn skjermen. Bruker stasjonær PC og vet jeg kan forandre selv.
      En positiv ting å si er at jeg kan skrive litt her i kommentarfeltet, for så å rulle opp hvis det er noe jeg ikke husker helt. Kjekt når man skal si noe om forskjellige mønster og ikke husker navnet på oppskrift eller designer.
      Blir nok bra, eller vi venner oss til det nye. Vil savne arkivet, for det får du jo ikke over. Mange godbiter å gå tilbake å se på.
      Natt i natt og klem fra Liv

    6. Liv: Har allerede redigert fargen på teksten, flere enn deg som slet med det så i neste innlegg blir det bedre 🙂
      Kommer nok til å justere litt på bildene i størrelse til eg får det som eg vil hehe Men som sagt, dagens redigering var ikkje heldig når bildene ble så store 🙂
      Den gamle bloggen vil ligge der den ligger så der kan du søke i arkivet vettu 🙂
      Ellers, helt nederst på denne bloggen ligger det et NYTT Arkiv som skal fylles opp med masse GODSAKER 🙂
      Takk for GOD tilbakemdling 🙂

    7. Nå er ting fikser slik at bloggen kan leses også på mobil, men det er litt synd at ikkje HEADER`en som er så fin ikkje ommer frem på mobilen, jaja 🙂 Kan fikse det også, men da trenger eg hjelp fra Designeren 🙂 Skjer nok i nærmeste fremtid 🙂

    8. Må nok si at jeg ikke likte den her nye bloggen din. For her må jeg skrive inn hele infoen om hvem som kommenterer osv.
      Og sukk ! Det går ikke an å lese via feedly feederen. Får bare tittel og noen få setninger . Jeg må klikke meg inn hit via nettleser.Er ikke så lett å lese for meg via nettleser, pga reklame bannere som popper opp og ødelegger lese grensesnittet.
      Så nå mista du meg som leser, sorry !
      Det er flere som har skifta over til ” designa ” blogger, og da ramler dessverre noen av.
      Lykke til videre med ny blogg.

    9. Sommertid: Når du kommenterer første gang Huker du av i ruta ned til venstre i feltet “Husk Meg” dermed ligger din info der neste gang 🙂 Når det kommer til reklamebannerne kan du bare laste ned “Adblocker” (veldig enkelt) og VIPS så er all reklame borte borte 🙂
      Håper jo du stikker innom fra tid til annen likevel 🙂 Klem <3

Siste innlegg