NYDELIGE PLAGG FOR KALDE DAGER


von Hinterm Stein
 

Mulig du som meg har MYE gensere etc i Garderoben din som er egnet for kalde Høst og Vinterdager, men hva er EGENTLIG nok? Tenkt på det? Det er som eg har sagt før: Året har fortsatt 365 dager og man trenger da klær hver eneste dag! Derfor fortsetter eg å strikke av hjertens lyst så lenge eg gidder!

Det dukker jo stadig opp noe nytt, man blir fristet og får det på pinnene! Det samme hver høst og vår, ja akkurat som kleshopping! Ja for eg er sikker på at du shopper litt nytt fra butikkene, ikkje sant?
Ja, det samme gjelder i strikkeverden, forskjellen er bare at det er vanskeligere å kvitte seg med strikka plagg etter hver sesong, ergo samler det seg opp for strikkeplagg skal mye til å slite ut hehe

Basic 3 and 5
Bildet over
Opp til str 49″

I riktig garn er det nydelige med høy hals! Godt og varm!


van Hinterm Stein

Pepper, salt and Chili
Opp til str 48″


van Hinterm Stein

Slenderize-Schlankmacher
Str XS-XXL


van Hinterm Stein

Diagonal Dress or Tunic
Str XS-Xl

Alle disse prosjektene egner seg godt til å forvandles til Tunika! Jepp, alle er nemligen strikket Top/Down, så kjør på og gjør hva DU ønsker! Åååå en høyhalsa Tunika hadde ikkje vært å forakte!
Mmmm så deilig på en skikkelig kald dag!

* * * * *
Nå er me jaggu meg allerede halvveis i første skoleuka og noen distrikter/byer er ennå ikkje startet!
Jr er i full sving med lekser om dagen og eg bør komme i gang med bokbinda! Arg! Må virkelig ta meg
i nakken og få gang på det! Ja eg har jo spydd litt galle om hva eg mener om det, men eg skal virkelig gjøre en innsats og ikkje minst mitt beste!

Hvis været blir bra spørs det om det ikkje blir en tur i dag, akkurat nå ligger tåka tjukk og det er KALDT!
Hadde lyst i går, men tiden gikk i fra oss. Blir ikkje temperaturen like høy som i går får eg nok heller ta på meg et par ullsokker! Hadde vært herlig med en tur til sjøen,
ja og kanskje eg finner noen Pokemon!??

Siden Jr GLEMTE å legge igjen bøker til meg HAHA får eg heller ta å strikke frem til eg skal hente han på skolen hehe SÅ SYND! Da setter eg i gang med bein nr 2 🙂

Ja forresten, bloggen er fikset på så nå kan den også leses på mobilen! Når du har den på mobilen,
gå så inn på de 3 strekene oppe i høyre hjørne, scroll ned, huk av på “Skrivebordsvennlig” og Vips så er bloggen akkurat like fin på mobilen som den er på bloggen 🙂 Da håper eg du også får det til 🙂

Må jo bare avslutte med å TAKKE for en vanvittig respons i går! WOW sier eg bare! Bloggen seilte søren meg rett inn på flere Topplistene i dag og det var GØY! Da håper eg å oppnå noen av målene eg har opp i hodet 🙂 Har fått fine konstruktive tilbakemeldinger og eg har rettet opp f.eks skriftfarge og gjort den mørkere + eg har lest meg opp på BildeInnstillinger så det skal også være bedre. Eg lærer nok mens veien blir til, er alltid en del nytt å sette seg inn i på en ny plattform, men det går nok bra 🙂

Uansett så er det STØRSTE målet mitt å Spre Små og Store Gleder i Hverdagen og eg håper jo at du bidrar på din måte og Joiner meg på veien, da vil me få det koselig!

Pga skifte av plattform vil jo 4 Millioners Jubileumet til Jul utgå….Jaja, men eg finner nok på noe annet NYTT! Kanskje me i stedet kan feire den første Millionen her inne?? *ler*

 

KOS deg masse nå DU også
og ha en FANTASTISK onsdag!

Go`klem fra ei Meget fornøyd Vibbedille 🙂
Blogg 
 

7 kommentarer
    1. Fine gensere!
      Lykke til med ny blogg!
      Personlig holder jeg meg unna blogger med den type reklame 😉

    2. Det gleder meg at du har så mange prosjekter, for det har jeg også 😂. Godt å vite at vi er mange der ute. Ha en fin strikkedag 🙋🙋🙋

    3. Mari: Når det kommer til Reklamen så kan eg ikkje styre det dessverre, men det du kan gjøre er å laste ned AdBlocker, da forsvinner alle reklame på alle blogger (liker best det selv også ) Veldig enkelt å gjøre 🙂

    4. Gratulerer med ny “blogg” ! Elsker jo alt som har med strikking å gjøre så bloggen din MÅ jeg innom hver dag. Det er forresten lettere å legge igjen en kommentar nå enn på den gamle bloggen din 👍🏻
      Drømmer meg bort i alt det lekre du deler med oss. Jeg har lurt på om du hadde blitt ferdig med sotrakofta din uten at jeg hadde lest det på bloggen din, så det var litt artig at den dukket opp igjen. Gleder meg til å se den ferdig, for den har jeg lyst på selv også 😊 Jeg digger fargene på den koften så tror den blir gave til meg selv på nyåret 😊
      Eneste jeg savner på bloggen din er bildene av blogger du følger 😉

    5. Hege Bergheim: Tusen takk skal du ha 🙂 Skal se om det ikkje går an å lage en Bloggliste nederste på bloggen, savner den eg også… 🙂

Siste innlegg