FARGERIK STRIKK TIL BARN


Lori Versaci

Eg har vel aldri lagt skjul på at eg ELSKER å strikke med farge, men samtidig nyter eg også å strikke
i sarte Ton-i-Ton farger! Har virkelig evnen til å kunne sitte å nyte hver eneste maske, men inni mellom strikker eg på noe som er så gøy, ja det er nesten som strikkepinnene går som trommestikker
og plagget er ferdig før eg får tenkt ut neste prosjekt! Tror disse stripete gensrene hadde blitt et sånn type SPEED prosjekt hehe Er jo kjekt da når ting blir ferdig fort fort 🙂 Siden eg også, som du nå vet, er så inni hampen svak for striper hadde eg nok virkelig storkoset meg med en slik genser, har jo snart 3 små som eg kan strikke til, ja + alle de som Amira etter hvert begynner å bli “Tante” for 🙂 Tror bare eg “svipper” denne her galant inn blant favorittene 🙂 Ang de der listene min, de har sluttet å bli lengre…..
ja nå blir de bare bredere og bredere *ler hjertelig* ja det kjempes stadig om plassene i toppen! haha

 

CARNABY BABY
Bildet over

Størrelse 3-24 mnd



galezucker for VERSACIKNITS

CARNABY KID
Størrelse 2-14 år



Lori Versaci

SHADOW RIBS KID
Størrelse 2-14 år



Lori Versaci

LITTLE EYES KID
Størrelse 2-14 år

Eg er bare NØDT å nevne garnet til disse prosjektene! Ååååå It`s HEAVEN!!! De 2 stripete er strikket
i
Madelinetosh Tosh Sport og de 2 siste er strikket i Madelinetosh TOSH DK – Min mening er at det nesten ikkje finnes et mykere garn til barn! Det er 100% Merino Ull + det Superwash, mangen fortrekket SW til barn siden det da kan vaskes i maskinen 🙂 For meg og min lommebok er dette litt dyrt, men det er slik man kan unne seg en gang i blant og du kan si; Til den første genseren i den største størrelsen trenger du kun 2 hesper
( Du må ha 2 pga det er 2 farger, men du kommer til å sitte igjen med garn) så da blir det gjerne ikkje mer enn du vanligvis betaler i garn til en barnegenser 🙂 Den i størrelse 14 år går det 4-5 hesper, så det er i grunnen ikkje så gale? Dessuten kan eg anbefale servicen og hurigheten til WEBS! Har bestilt en del derifra og det gikk kjapt det!
Du kan jo ønske deg til Jul? kalenderen? Julestrømpen?

* * * * *

Nå sitter eg i grunnen bare å lader opp her til det eg føler blir en MARATONDAG! Eg er alltid litt sånn “URK!” før me starter på en slik økt! Ja det blir som en treningsøkt! Først helt ut til Sandnes, handle grønnsaker (Jammy!), så blir det ut på den HELT andre siden, nemligen Randaberg! Da må eg innom å si HEI til legen min og så klikker han 2 ganger på Pc`en og nye medisiner er bestilt, deretter betaler eg han 200 kr og sier God Helg! Deretter er det TILBAKE til Tananger, hente HelgeKosen på Rema/Kiwi og SÅÅÅ er det helg + eg GARANTERT har plukket med meg mange kjekke Pókemon som eg så kan “leke” litt med *Ler meg ihjel*! JA eg blir 46 år neste helg, men som eg sier, “klokka” mi
i hodet stoppet på 25 år da Amira ble født og siden har eg koset meg 🙂 hihi

Ble litt sent i går så mulig en må til med en kwil i ettermiddag, ja BARE fordi eg vil rangle i kwell!
Mor mi ble jo med hjem etter Shopperturen i går og hun gikk i 23 tiden og da eg ha et par timer Me-Time før eg legger meg 🙂 Åsså var det SÅÅÅ herlig for Amira kom innom etter trening!
Godt å se henne <3

Nei nå begynner Ali å lure på OM me snart skal gå så eg må neste få på meg et par truser og hoppe
i skoene! Ja kaffi i koppen må eg også fixe,ja “KoppPåTur”– Koppen er nok nødt for å bli
med hvis ikkje så sovner eg!

Ang Snap i går, ble ikkje så mye snapping som du sikker så, ja du vet når me har med oss mødrene hehe Blir mye skravling og få muligheter….MEN i dag kan du bli med å handle GRØNNSAKER hehe Ikkje like spennende som garn, men dog 🙂

Men du?
Ikkje stress nå, slapp av og ta
det med ro! Det blir HELG
uansett og i dag er det
FREDAG!!

Go`klem fra ei søvnig og fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #barn #barnestrikk #garn #merino #helg #fredag #shopping #barnehageklær #madelinetosh

1 kommentar

Siste innlegg