MINE STORE FAVORITTER


Isabell Kraemer

Det er en ganske skummel tid om dagene skal eg si deg! Ja eg har begynt å skumme gjennom Topp10 lista mi over prosjekter som strikkes! Da er det virkelig fare på ferde! Nå er jo EGENTLIG planen
å få ferdig de 3 store prosjektene eg har her i kurven og eg har strikket på HverdagsJakka i hele går – har vært flink….MEN hvem sier at EGO-Turnus`en ikkje kan ha flere prosjekt!?? Kan ikkje høre noe eg iallefall *ler* Det er som eg sier Gale Gale Tante MoHaaa

Nå er eg så heldig at eg har nettopp genseren over på pinnen bare i de andre orginalfargene,
men “kjenner” at eg angrer litt på fargevalget….Joa er veldig fornøyd med den eg strikker,
men eg liker den også slik den er på bildet, kunne tenkt meg den i Wollmeise…..
WHAT TO DO liksom!??

INGRID PULLOVER
Bildet over
Opp til str 50″


Isabell Kraemer

Det er denne eg har så vanvittig lyst å kjøpe garn til!! Mmm ser for meg å strikke også denne i Finull, hmm kanskje bursdagsgave til meg fra meg?? Eneste eg er sikker på er at den skal være i akkurat disse fargene som er på bildet! Åååå det frister sånn…

ALMOST THERE…
Opp til str 49″

 

 


Isabell Kraemer

Åååå enda en Go`sak! denne er råtøff med litt lekre detaljer og eg må virkelig ta meg sammen nå så eg ikkje går fullstendig bananas! Er virkelig fare på ferde her i stolen nå altså!

MAILIN
Opp til str 49″

 

 


Isabell Kraemer

Etter MIN mening så syns eg ALLE bør ha en Ravello i skapet! Eg strikket min i Holst Supersoft
og vettu ka?? Den veien KUN 170 gram! Det er lett det og man kjenner jo ikkje at man har den på seg en gang! AKK så nydelig! Har strikket i fargene som på bildet og eg HAR kjøpt garn til en til!!

RAVELLO
Opp til str 53″

Ja eg VET at du mest sannsynlig har sett disse designene før, men ikkje sant de er bare knall herlige?? Har du strikket noen av de? Eller har du planer? ELLER ramla du utpå nå for første gang??

Flere av Isabell Kraemer sine design er strikket i Holst Supersoft og det er som du vet ett av mine absolutte favoritter, ja f.eks så har eg jo nettopp strikket en koffert full av Babytøy i akkurat det garnet. Det er en drøm å strikke i og nydelig å ha på seg!

Nå etterpå skal eg sitte stille og rolig å strikke, skal vurdere mine valg nøye så får eg se hva eg ender opp med hehe Mulig det blir en bytur på meg snart, Jepp, det er faktisk på tide med en frisørtime snart så eg får sjekke ut når det tid for litt fiksing av de små krå og gjerne en klipp? Ja klipp må til for at håret skal se friskt ut 🙂 Når eg har hentet Jr på skolen skal me rett til tannpleier som skal sjekke at alt står bra til med med tennene i den gården. Er ikkje bare bare med regulering, ikkje bare koster det FLESK, men det må passes godt på 🙂 Ble mye tannlege den siste uka, men nå er det 1 mnd til neste gang 🙂

Senere er det trening på Jr, men dit kommer han seg selv siden det er nede i Storhallen her, da er det Trampet og Akrobatikk på programmet! Eg har vært med et par ganger å sett på og en mamma bør virkelig ha nerver av stå som tilskuer hehe Skummelt flott å se på! Eg mener: Backflip på bare bakken liksom?? HJELP!!! Det er skummelt det! Skal hilse å si at det er mange sprettne på den treninga!

 

 

 

KOS DEG MASSE OG NYT
EN STRÅLENDE TIRSDAG!

 

 

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

 

#isabellkraemer #ingridpullover #almostthere #ravello #holst #supersoft #mailin #strikking #strikk #ull

 

6 kommentarer
    1. Deilige genser… jeg har HOLST garnet ligge her… hurtig på arbeid :-))
      Ønsker deg riktig god onsdag. Klem fra Viola

    2. Turid Gloslie Olsen: Eg holder på med min “Ingrid Pullover” og eg strikker den i Silja fra Sparkjøp og det blir kjempefint 🙂

    3. Utrolig stilige gensere 😉👍👍👍 Har veldig lyst til å lære meg å strikke🙈 Er det noen mulighet får å få kjøpe oppskrifta på Ravello gensere?n? (kanskje en amatør som meg får d til)🙈😂
      mvh Ingunn Fagervik 8064 Røst

    4. Ingunn fagervik: Klart du kan kjøpe oppskriften 🙂 Gå inn igjen på innlegget og klikk på RAVELLO (med store bokstaver) og du kommer direkte der hvor den kan kjøpes 🙂 Å du? Denne får du til, er ikkje vanskelig! Faktisk så trenger du bare å strikke rett ned 🙂 Lykke til 🙂

Siste innlegg