3 MÅNEDER TIL JUL! SETT I GANG!

Fifty Four Ten Studio

Ja det er faktisk ikkje lenge til og det VERSTE, vet du hva det er?? Jo det er at disse 3 månedene nå frem til du står til knes i pepperkakedeig går sykt fort! ALT for fort! Kjenner eg få et lett anløp til panikk! *NOT!* Er det noe eg ikkje har panikk for så er det at Jula skal ta meg som kjerringa eller hva det nå heter hehe Har et veldig avslappet til det hele, men NOE eg syns er veldig koselig er å strikke Julepynt! Skal du ha noe hjemmelaga Julepynt, ja så er det faktisk på tide å få fingeren ut! KOS DEG!

 

 

 

MERRY & CHEERS CHRISTMAS PILLOW
Bildet Over

 

 

 

Fifty Four Ten Studio

 

 

FELT APPLIQUE MITTENS CHRISTMAS ORNAMENT


 



Fifty Four Ten Studio

 

 

FELT APPLIQUE MITTEN CHRISTMAS ORNAMENT

 

 



Fifty Four Ten Studio

 

 

THE LITTLE HOUSE

 

Vettu Vettu KA???? EG er ferdig med selve REVEN og er nå klar for en arm! JuHuuu
Amira har kommet og det regner fortsatt så nå er det bare Koselig KOS! Ali kokkelerer og maten er
i anmarsj så absolutt ingenting å klage på 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
PERFEKT HERLIG LØRDAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #christmas #julepynt #jul #puter #ornamenter

0 kommentarer

Siste innlegg